Hlavné menu UJS

Rektor Univerzity J. Selyeho (ďalej len „rektor“ a „UJS“), ako štatutárny orgán UJS v súlade s § 10 ods.1 zákona číslo 131/2002 Z. z. o vysokých školách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o VŠ“), pri výkone funkcie rektora UJS podľa čl. 44 ods. 1 a 3 Štatútu UJSv súvislosti s ohrozením verejného zdravia z dôvodu pandémie ochorenia COVID-19, vydávam príkaz rektora č. 4/2021:

I.

Nariaďujem nasledujúce opatrenia

  1. Z dôvodu zabránenia výskytu a šírenia  prenosného ochorenia COVID-19 Študentský domov Čajka Univerzity J. Selyeho zostáva naďalej zatvorený do 14. februára 2021.
  2. V súlade s Čl. 15 ods. 4, veta druhá Smernice rektora č. 9/2020 študentom, ktorí majú pridelené ubytovanie, sa poskytuje zľava vo výške zodpovedajúcej alikvotnej časti z ceny ubytovania za mesiac február 2021. Poskytnutá zľava sa vzťahuje na všetkých ubytovaných študentov, ktorí majú uzatvorenú zmluvu so Študentským domovom Univerzity J. Selyeho.

II.

Spoločné  a záverečné ustanovenia

  1. Opatrenia uvedené v tomto príkaze boli prerokované krízovým štábom a vedením UJS dňa 28. januára 2021.
  2. Opatrenia uvedené v tomto príkaze nadväzujú na opatrenia nariadené predchádzajúcimi príkazmi rektora, a doplňujú a v prípade odlišnej úpravy nahradzujú nariadenia a opatrenia uvedené v týchto príkazoch.
  3. Opatrenia uvedené v tomto príkaze platia od 1. februára 2021 do 14. februára 2021.
  4. Tento príkaz nadobúda platnosť a  účinnosť dňom 1. februára 2021.

V Komárne 29. januára 2021
Dr. habil. PaedDr. György Juhász, PhD.
rektor UJS

Az SJE rektora a koronavírus terjedésével kapcsolatban a 4/2021 sz. rektori rendeletben az alábbi intézkedéseket foganatosítja:

I.

  1. A COVID-19 megbetegedés kialakulása és terjedésének megelőzése érdekében az SJE Sirály Diákotthona 2021. február 14-ig továbbra is zárva tart.
  2. A 9/2020 sz. rektori irányelv (Kollégiumi Házirend) 15. cikkelye 4. bek. második mondata alapján a szállással rendelkező hallgatók a 2021. februári kollégiumi díj összegéből arányos mértékben kedvezményre jogosultak. A kedvezmény azokat a hallgatókat érinti, akik érvényes bentlakási (kollégiumi) szerződéssel rendelkeznek.

II.

  1. A rendelet intézkedéseit az SJE válságstábja és vezetése 2021. január 28-án fogadta el.
  2. Jelen intézkedések kapcsolódnak a korábbi rektori rendelkezésekben közzétett intézkedésekhez, kiegészítik, eltérés esetén helyettesítik azokat.
  3. A rendelkezésbe foglalt intézkedések 2021. február 1-től február 14-ig érvényesek.
  4. Jelen rendelet hatálybalépésének napja 2021. február 1.

Komárom, 2021. január 29.
Dr. habil. PaedDr. Juhász György, PhD.
rektor

Rektor Univerzity J. Selyeho (ďalej len „rektor“ a „UJS“) ako štatutárny orgán UJS v súlade s § 10 ods. 1 zákona číslo 131/2002 Z.  z.  o vysokých školách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o VŠ“), pri výkone funkcie rektora UJS podľa čl. 44 ods. 1 a 3 Štatútu UJS, v súvislosti s ohrozením verejného zdravia z dôvodu pandémie ochorenia COVID-19, v nadväznosti na uznesenie vlády SR č. 30 zo 17. januára 2021 a na uznesenie vlády SR č. 44 z 20. januára 2021, vydáva príkaz rektora č. 3/2021:

I.

Nariaďujem nasledujúce opatrenia

  1. Zamestnancom, ktorí svoju prácu budú vykonávať na svojom obvyklom pracovisku v priestoroch UJS, za účelom preukázania sa potreby cesty do zamestnania vydá potvrdenie Personálne oddelenie UJS. Uvedení zamestnanci sú povinní od 27. januára 2021 preukázať sa svojmu nadriadenému zamestnancovi prítomnému na pracovisku negatívnym výsledkom RT-PCR testu alebo antigénového testu certifikovaného na území Európskej únie na ochorenie COVID-19 vykonaného od 18. januára 2021 alebo dokladom nie starším ako tri mesiace o prekonaní ochorenia COVID-19.
  2. Pri práci na pracovisku  zostávajú  v  platnosti  všetky  hygienické  opatrenia  zavedené predchádzajúcimi príkazmi rektora a opatrenia Úradu verejného zdravotníctva, ktoré sa vzťahujú aj na UJS a jej súčasti. 

II.

Spoločné  a záverečné ustanovenia

  1. Opatrenia uvedené v tomto príkaze boli schválené krízovým štábom, vedením a dekanmi fakúlt UJS dňa 21. januára 2021.
  2. Všetkým ostatným opatreniam uvedeným v Príkaze rektora č.1/2021 zo dňa 4. januára 2021 sa predlžuje platnosť do 7. februára 2021. V prípade predĺženia platnosti opatrení z uznesenia vlády SR č. 30 zo dňa 17. januára 2021 a z uznesenia vlády SR č. 44 zo dňa 20. januára 2021 sa platnosť opatrení automaticky predlžuje.
  3. Tento príkaz nadobúda platnosť a účinnosť dňom 25. januára 2021.

V Komárne 21. januára 2021
Dr. habil. PaedDr. György Juhász, PhD.
rektor UJS

Rektor Univerzity J. Selyeho (ďalej len „rektor“ a „UJS“), ako štatutárny orgán UJS v súlade s § 10 ods.1 zákona číslo 131/2002 Z. z. o vysokých školách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o VŠ“), pri výkone funkcie rektora UJS podľa čl. 44 ods. 1 a 3 Štatútu UJS, na ďalšie rozšírenie opatrení v rámci vyhláseného núdzového stavu podľa čl. 5 ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov vyhláseného uznesením vlády Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) č. 587/2020 z 30. septembra 2020 v znení uznesenia vlády SR č. 718/2020 z 11. novembra 2020, a nadväzujúcich opatrení, v súvislosti s ohrozením verejného zdravia z dôvodu ochorenia COVID-19 spôsobeným koronavírusom, vydáva príkaz rektora č. 28/2020:

I.

Nariaďujem nasledujúce opatrenia

  1. Splnomocňujem týmto príkazom dekanov fakúlt, kvestora, prorektorov, riaditeľov účelových zariadení UJS v prípade nepedagogických zamestnancov podľa čl. I ods.1 príkazu č. 10/2020, v dobe od 9. decembra do 29. decembra 2020  postupovať v súlade s § 250b Zákonníka práce,  zákon č. 311/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákonník práce“), najmä:
  1. rozhodnúť o nariadení, resp. povolení práce z domácnosti zamestnanca podľa § 250b ods. 2 Zákonníka práce, okrem zamestnancov, ktorých prítomnosť na pracovisku je nevyhnutná podľa rozhodnutia príslušných vedúcich zamestnancov pre zabezpečenie chodu pracoviska,
  2. rozhodnúť o rozvrhnutí pracovného času zamestnanca podľa § 250b ods.3 Zákonník práce.
  1. Dekani fakúlt, kvestor, prorektori, riaditelia účelových zariadení UJS sú povinní zabezpečiť a predložiť návrhy na prípadnú úpravu pracovnoprávnych vzťahov pedagogických a nepedagogických zamestnancov v súlade s ustanoveniami tohto príkazu do 9. decembra 2020.

II.

Spoločné a záverečné ustanovenia

  1. Opatrenia uvedené v tomto príkaze boli schválené vedením a dekanmi UJS per rollam dňa 8. decembra 2020.
  2. Opatrenia uvedené v tomto príkaze nadväzujú na opatrenia nariadené predchádzajúcimi príkazmi rektora, a doplňujú a v prípade odlišnej úpravy nahradzujú nariadenia a opatrenia uvedené v týchto príkazoch.
  3. Opatrenia uvedené v tomto príkaze platia od 9. decembra 2020 do odvolania, najneskôr do 29. decembra 2020.
  4. Tento príkaz nadobúda platnosť dňom podpísania a účinnosť dňom 9. decembra 2020.

V Komárne 8. decembra 2020
Dr. habil. PaedDr. György Juhász, PhD.
rektor UJS

14. október 2020 –  Nové opatrenia na UJS podľa príkazu rektora č. 20/2020 - prechod na dištančné vzdelávanie, ubytovanie v ŠD, zahraničné pracovné cesty, nosenie rúšok a iné opatrenia

Rektor Univerzity J. Selyeho (ďalej len „rektor“ a „UJS“), ako štatutárny orgán UJS v súlade s § 10 ods.1 zákona číslo 131/2002 Z. z. o vysokých školách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o VŠ“), pri výkone funkcie rektora UJS podľa čl. 44 ods. 1 a 3 Štatútu UJS, na základe mimoriadnej situácie vyhlásenej uznesením vlády Slovenskej republiky č. 111/2020 zo dňa 11. marca 2020 v súvislosti s ohrozením verejného zdravia z dôvodu ochorenia COVID-19, spôsobeným koronavírusom, a na základe odporúčania Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR - Manuálu opatrení pre vysoké školy  aktualizovaného 11. 10. 2020, v súvislosti s aktuálnou situáciou na Slovensku a v podmienkach UJS, vydáva príkaz rektora č. 20/2020:

I.

Nariaďujem nasledujúce opatrenia

  1. Na základe oznámenia dekanov fakúlt UJS s účinnosťou od 15. októbra 2020 do odvolania nariaďujem prechod na dištančnú formu vzdelávania v študijných programoch I. a II. stupňa v dennej aj externej forme a v kurzoch kvalifikačného vzdelávania, s výnimkou študentov posledných ročníkov I. a II. stupňa vysokoškolského štúdia, a frekventantom kvalifikačného vzdelávania, ktorí sa zúčastňujú pedagogickej praxe alebo inej odbornej praxe, ktorá je nevyhnutná k úspešnému ukončeniu štúdia na UJS. Vzdelávací proces dištančnou formou sa zabezpečuje formou online prednášok a cvičení, využívajúc platformy dostupné na UJS. Osobitnú výnimku  môže udeliť dekan fakulty po vyjadrení vedúceho katedry študentom, ktorí pracujú na záverečných prácach a potrebujú prístup do laboratórií, alebo do iných objektov UJS z dôvodu realizácie výskumu súvisiaceho s témou záverečnej práce, na základe ich žiadosti,
  2. Ubytovanie v ŠD Čajka bude v období dištančného vzdelávania na jednotlivých fakultách UJS naďalej zabezpečené pre všetkých doteraz ubytovaných študentov, ktorí o to prejavia záujem. Študenti ubytovaní v ŠD Čajka môžu využiť aj možnosti dané Domovým a ubytovacím poriadkom ŠD UJS (Smernica 9/2020), t. j. rezerváciu ubytovania alebo  skončenie ubytovania v študentskom domove. Ubytovaní študenti zostávajú v ŠD Čajka na vlastnú zodpovednosť, pričom sú povinní dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia, a v prípade zhoršenia situácie sa podrobiť aj karanténnym opatreniam. Odporúčame študentom, aby zvážili závažnosť situácie a podľa možnosti opustili ŠD Čajka.
  3. Pre pedagogických zamestnancov naďalej zostáva v platnosti Článok I. bod 3. Príkazu rektora č. 12/2020, pričom všetky doterajšie návrhy budú po administratívnej kontrole aj naďalej akceptované. 
  4. Vyslanie zamestnanca na zahraničnú pracovnú cestu sa nepovoľuje. V osobitných odôvodnených prípadoch takúto pracovnú cestu môže povoliť, resp. nariadiť iba rektor UJS.
  5. Študenti a zamestnanci UJS sú povinní dodržiavať zákazy a príkazy a plniť aktuálne opatrenia nariadené v platných predpisoch a Úradom verejného zdravotníctva SR (ďalej len “ÚVZ SR”) a za súčasnej situácie sú povinní najmä nosiť rúško všade vo vnútorných i vonkajších priestoroch UJS, okrem špecifických situácií určených ÚVZ SR.
  6. Ak sa u študenta alebo zamestnanca objavia príznaky ochorenia COVID-19, alebo bol v kontakte s človekom pozitívne testovaným na prítomnosť koronavírusu v organizme a má Regionálnym úradom verejného zdravotníctva (ďalej len “RÚVZ”) nariadenú domácu karanténu, alebo bol pozitívne testovaný na koronavírus, je povinný túto skutočnosť ohlásiť UJS na e-mailovú adresu: alebo telefonicky na telefónne číslo +421-35 3260 715.
  7. Nikto s príznakmi infekcie dýchacích ciest, ktoré zodpovedajú známym príznakom nákazy ochorenia COVID -19, nesmie vstúpiť do priestorov UJS, vrátane jej súčastí.

II.

Spoločné a záverečné ustanovenia

  1. Opatrenia uvedené v tomto príkaze nadväzujú na opatrenia nariadené predchádzajúcimi príkazmi rektora, a doplňujú a v prípade odlišnej úpravy nahradzujú nariadenia uvedené v týchto príkazoch.
  2. Opatrenia uvedené v tomto príkaze boli schválené per rollam krízovým štábom, vedením a dekanmi UJS dňa 14. októbra 2020.
  3. Tento príkaz nadobúda platnosť dňom podpisu a účinnosť dňom 15. októbra 2020 a platí do odvolania.

V Komárne dňa 14. októbra 2020
Dr. habil. PaedDr. György Juhász, PhD.
rektor UJS

 

„Tento projekt sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje“

www.esf.gov.sk                       www.minedu.gov.sk

Poďme sa učiť lepšie učiť

Kód projektu v ITMS2014+:

312011Z205

Kód ŽoNFP:

NFP312010Z205

Doba realizácie projektu:

september 2020 - december 2023.

Operačný program:                  

312000 - Operačný program Ľudské zdroje

Spolufinancovaný fondom:                 

Európsky sociálny fond

Prioritná os:                           

Vzdelávanie

Konkrétny cieľ:                     

312010031 – 1.3.1 Zvýšiť kvalitu VŠ vzdelávania a rozvoj ľudských zdrojov v oblasti výskumu a vývoja s cieľom dosiahnuť prepojenie VŠ vzdelávania s potrebami trhu práce

Poskytovateľ:

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 

v zastúpení:           

Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky

Prijímateľ:                                

UNIVERZITA J. SELYEHO

Miesto realizácie projektu:  

Komárno

Výzva - kód Výzvy:               

OPLZ-PO1/2019/DOP/1.3.1-01 

Použitý systém financovania:

zálohové platby, refundácia a ich kombinácia


Popis projektu

Projekt predložený Univerzitou J. Selyeho v Komárne sa zameriava na skvalitnenie prípravy budúcich pedagogických a odborných pracovníkov a zlepšenie prepojenia vysokoškolského vzdelávania s potrebami praxe. Na dosiahnutie tohto cieľa sú v projekte realizované aktivity zamerané na rozšírenie rozsahu pedagogickej praxe študentov, budúcich pedagogických a odborných pracovníkov škôl a školských zariadení, v cvičných školách, ako aj na rozšírenie siete cvičných škôl. Projekt zároveň zavádza realizáciu stáží študentov v školách a školských zariadeniach, čo je ďalším nástrojom na lepšiu prípravu absolventov pre potreby praxe. V rámci projektu budú tiež vytvorené študijné materiály pre pedagógov, cvičných učiteľov a študentov, ktoré budú využité aj v rámci dvoch novovytváraných študijných programov - pre vzdelávanie VŠ pedagógov a pre vzdelávanie cvičných učiteľov, ktoré v súčasnosti absentuje. Projektu sa zúčastní 500 študentov denného štúdia a 80 cvičných učiteľov , sieť cvičných škôl bude rozšírená o 5 nových škôl na celkom 22. Projekt je priamou reakciou na potreby študentov, s cieľom lepšie ich pripraviť na výkon práce pedagógov a odborných pracovníkov, ale aj na požiadavky škôl, z ktorých mnohé sú ne-plnoorganizované  malotriedne školy v málo rozvinutých regiónoch Slovenska, pričom významnú ich žiakov tvoria žiaci sociálne či inak znevýhodnení. Vzhľadom na uvedené máme za to, že realizácia projektu v dlhodobom meradle významne prispeje k zvýšeniu úrovne vzdelávania v predškolských zariadeniach, ako aj na základných a stredných školách v najmenej rozvinutých regiónoch Slovenska.

Aktivity projektu:

Celková dĺžka realizácie hlavných aktivít projektu (v mesiacoch): 30

Začiatok realizácie hlavných aktivít projektu (začiatok realizácie prvej hlavnej aktivity): 9/2020

Ukončenie realizácie hlavných aktivít projektu (koniec realizácie poslednej hlavnej aktivity alebo viacerých aktivít, ak sa ich realizácia ukončuje v rovnaký čas): 12/2023

Ciele projektu, plánované aktivity a spôsob realizácie projektu:

Hlavný cieľ projektu: skvalitnenie prípravy budúcich pedagogických a odborných pracovníkov a zlepšenie prepojenia vysokoškolského vzdelávania s potrebami praxe v oblasti skvalitnenia prípravy budúcich pedagogických a odborných pracovníkov

Špecifické ciele projektu:

  • Zvýšenie kvality a rozšírenie ponuky a možností aktivít v oblasti pedagogickej praxe budúcich pedagogických a odborných pracovníkov
  • Rozšírenie siete cvičných škôl pre realizáciu praxe budúcich pedagogických pracovníkov
  • Zlepšenie prepojenia štúdia s potrebami praxe rozšírením pedagogickej praxe a zavedením stáží študentov v školách a školských zariadeniach
  • Zvýšenie kvality vzdelávania a prípravy budúcich pedagogických a odborných pracovníkov zavádzaním inovácií v rámci realizovanej pedagogickej praxe a tvorbou nových moderných študijných materiálov

Projekt je realizovaný prostredníctvom Hlavnej aktivity 1: podpora vytvárania cvičných škôl v rámci prípravy na povolanie učiteľa, prepojenia teoretického a praktického vzdelávania s dôrazom na prax študentov vrátane monitoringu a sieťovania informácií, ktorá bude realizovaná prostredníctvom troch podaktivít:

  1. Rozšírená a inovovaná pedagogická prax študentov
  2. Stáže študentov v školách a školských zariadeniach
  3. Tvorba moderných podporných vzdelávacích materiálov pre pedagogických zamestnancov

Výstupy projektu:

S cieľom zabezpečiť kvalitu prípravy budúcich pedagogických pracovníkov a odborných pracovníkov škôl a školských zariadení je zámerom prijímateľa implementácia získaných poznatkov z aktivít projektu do novovytvorených vzdelávacích programov:

  • Vzdelávací program pre VŠ učiteľov
  • Vzdelávací program na rozvoj vybraných kompetencií vysokoškolských učiteľov
  • Vzdelávací program pre cvičných učiteľov

Merateľné ukazovatele projektu:

Rozpočet projektu:

 

 

 

Az SJE rektora a koronavírus terjedésével kapcsolatban a 18/2020 sz. rektori rendelkezésben az alábbi intézkedéseket foganatosítja:

I.

Továbbra is hatályosak az érvényben lévő higiéniai intézkedések, az előző rektori rendelkezésekben előírt óvintézkedések a következő változtatásokkal:

  1. A szemeszter kezdetén, legkésőbb az első tanítási hét folyamán az egyetem alkalmazottai és a téli szemeszterben pedagógiai tevékenységet folytató doktoranduszai benyújtják az egészségi állapotról és utazási előzményekről szóló kitöltött kérdőívet a jelen rendelet csatolmányában található nyomtatványon (1. sz. melléklet) a közvetlen felettesnek, aki a jelen rendelet I. cikkelye (2) bek. értelmében a kérdőívet eljuttatja a rektori titkárságra (Sereghy Silvia, e-mail: ). A kitöltendő nyomtatvány elérhető az SJE Akadémiai Információs Rendszerében is (Ľudské zdroje/Prehľad zamestnancov/Udeľovanie súhlasov). Ha a kérdőív az Akadémiai Információs Rendszerben kerül kitöltésre, az aláírást a kérdőív kitöltésére vonatkozó beleegyezés helyettesíti).
  2. Ezen rendelet I. cikkelye (1) bek. értelmében történő adatok gyűjtését, az adatok begyűjtése céljából történő kapcsolatfelvételt is beleértve az alkalmazottakkal, a rektori titkárság biztosítja és egyben felelősséget vállal a rendelkezés betartásáért. Az egyetem rektori titkársága biztosítja ezen adatok legalább 1 hónapig tartó megőrzését.
  3. Az SJE pedagógiai és nem pedagógiai alkalmazottai az SzK Közegészségügyi Hivatala által 2020. 8. 28-án kibocsátott, OLP/6911/2020 sz., a veszélyesnek nyilvánított országokból 2020. 9. 1. után hazatérő alkalmazottakra vonatkozó rendelkezése (https://korona.gov.sk/ehranica/) értelmében járnak el.  Ha az alkalmazott 2020. 9. 1. után veszélyesnek nyilvánított országból tér haza, köteles ezt jelenteni a felettesének és az egyetem rektori titkárságán, és betartani a jelen rendelkezés I. cikkely (4) bekezdésében foglaltakat.
  4. Az érintett alkalmazott  ezen rendelet I. cikkelye (3) bek. értelmében köteles igazodni az SzK Közegészségügyi Hivatala által 2020. 8. 28-án kibocsátott OLP/6850/2020 sz. rendelkezéséhez. A munkahelyre vagy az egyetem létesítményeibe való belépéskor az alkalmazott a közvetlen felettesnek igazolja, hogy eleget tett az otthoni környezetben való elkülönítés feltételének és felmutatja az SzK labóratóriumaiban elvégzett negatív RT-PCR tesztet vagy az SzK államhatárának átlépéséről szóló 10 napnál régebbi igazolást. Amennyiben az érintett személy nem tudja az említett módon igazolni magát, felettese köteles jelenteni ezt a tényt a körzetében található illetékes regionális közegészségügyi hivatalnak és  megtagadni az érintett személy munkahelyre és az egyetem létesítményeibe való belépését.
  5. Az SJE zárt helyiségeiben, ahol fokozott a COVID-19 járvány terjedésének kockázata,  a visszavonásig tilos közösségi és hasonló jellegű tevékenységet folytatni.

II.

  1. Jelen intézkedések kapcsolódnak a korábbi rektori rendelkezésekben közzétett intézkedésekhez, kiegészítik, eltérés esetén helyettesítik azokat.
  2. A rendelet intézkedéseit az SJE válságstábja és vezetése 2020. 9. 3-án per rollam megerősítéssel fogadta el.
  3. Jelen rendelet az aláírás napján lép érvénybe és 2020. 9. 4-én lép hatályba.

Komárom, 2020. 9. 4.
Dr. habil. PaedDr. Juhász György, PhD.
rektor

18/2020 sz. rektori rendelkezés – 1. sz. melléklet (a magyar változat tájékoztató jellegű)

Egészségügyi kérdőív alkalmazottak számára Selye János Egyetem, 2020/2021 akadémiai év

(A SARS-CoV-2 koronavírus okozta COVID – 19 megbetegedés)

Teljes név:

 

Lakcím:

 

Telefonszám:

 

E-mail:

 

A kérdőív felhasználásának célja:

A kérdőív a 2020/2021-es akadémia év kezdetén a Selye János Egyetem (a továbbiakban „SJE“) alkalmazottai egészségi állapotának felmérését szolgálja aSARS-CoV-2 koronavírus által okozott Covid-19 járvány idején. Célja, hogy az SJE biztonságot nyújtson, ne jelentsen egészségügyi kockázatot a hallgatói és alkalmazottai számára.

A kérdőív kitöltése kötelező minden alkalmazott számára a 2020/2021-es akadémiai év megkezdése előtt!

Kijelentem, hogy az elmúlt 14 nap során (a ……………….-tól ……………….-ig tartó időszakban) utaztam a Szlovák Köztársaság területén kívüli országba:

IGEN

NEM

Kijelentem, hogy az elmúlt 14 nap során (a ………………-tól ………………….-ig tartó időszakban) részt vettem tömegrendezvényen

IGEN

NEM


Amennyiben Ön valamelyik kérdésre „IGEN“ választ adott, köteles fokozottan odafigyelni az egyészségi állapotára, az Önnel közös háztartásban élő, az Önhöz közeli, az Önnel személyes kapcsolatban álló személyek egészségi állapotára.

Ha az alábbi tüneteket - nátha, köhögés, 37°C fölötti testhőmérséklet, szagló- és ízlelőképesség romlása, hasmenés, fejfájás - észleli magán vagy az Önnel közös háztartásban élő, az Önhöz közeli, az Önnel személyes kapcsolatban álló személyeknél, köteles maradéktalanul kapcsolatba lépni az általános orvossal, követni az utasításait és az orvos által meghatározott időpontig kerülni az iskola látogatását.

Kinyilvánítom továbbá, hogy nem jelentkeztek nálam semmilyen akut betegség tünetei, hogy sem az SzK Regionális Közegészségügyi Hivatala, sem az általános orvos nem rendelt el számomra karantént, fokozott egészségügyi vagy orvosi felügyeletet. Nincs tudomásom arról, hogy én, a családom, vagy más, velem közös háztartásban élő, ill. hozzám közel álló személy az elmúlt időszakban kapcsolatba került volna fertőző betegségben szenvedő (pld. COVID-19, hasmenés, vírusos májgyulladás, agyhártyagyulladás, kiütésekkel járó lázas megbetegedés) személlyel.

Aláírás:

(ha a kérdőív az Akadémiai információs rendszerben kerül kitöltése, az aláírást a kérdőív kitöltésére vonatkozó beleegyezés helyettesíti)

 

Rektor Univerzity J. Selyeho (ďalej len „rektor“ a „UJS“), ako štatutárny orgán UJS v súlade s § 10 ods.1 zákona číslo 131/2002 Z. z. o vysokých školách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o VŠ“), pri výkone funkcie rektora UJS podľa čl. 44 ods. 1 a 3 Štatútu UJS, na základe mimoriadnej situácie vyhlásenej uznesením vlády Slovenskej republiky č. 111/2020 zo dňa 11. marca 2020 v súvislosti s ohrozením verejného zdravia z dôvodu ochorenia COVID-19, spôsobeným koronavírusom, a na základe odporúčania Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR – Manuálu opatrení pre školy a školské zariadenia z augusta 2020, v súvislosti s aktuálnou situáciou na Slovensku a v podmienkach UJS, vydáva príkaz rektora č. 18/2020:

I.

Nariaďujem nasledujúce opatrenia

Naďalej zostávajú v platnosti hygienické opatrenia vyplývajúce z platných predpisov a opatrení a opatrenia nariadené v prechádzajúcich príkazoch rektora s nasledovnými  zmenami:

  1. Najneskôr v prvom výučbovom týždni na začiatku semestra všetci zamestnanci vysokej školy a doktorandi, ktorí budú zabezpečovať pedagogickú činnosť v zimnom semestri, vyplnia a odovzdajú dotazník o zdravotnom stave a cestovaní do zahraničia na tlačive, ktorý tvorí prílohu tohto príkazu (príloha č. 1) svojmu nadriadenému, ktorý doručí dotazník Kancelárii rektora UJS (Silvia Sereghy, e-mail: ) podľa čl. I. ods. 2 tohto príkazu. Dotazník možno vyplniť aj prostredníctvom Akademického informačného systému UJS (Ľudské zdroje/Prehľad zamestnancov/Udeľovanie súhlasov). Ak sa dotazník vypĺňa elektronicky, podpis sa nahrádza zaznamenaním potvrdenia o súhlase s jeho vyplnením obsahom vo formulári na základe zadania prístupových oprávnení zamestnanca.
  2. Zber údajov podľa č. I. ods.1 tohto príkazu, vrátane kontaktovania zamestnancov za účelom zberu týchto údajov, zabezpečuje a za realizáciu tohto opatrenia je zodpovedné pracovisko Kancelária rektora UJS, ktoré zabezpečuje a je zodpovedné za archiváciu týchto údajov po dobu najmenej 1 mesiaca.
  3. Pedagogickí a nepedagogickí zamestnanci UJS sa riadia Opatrením Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky pri ohrození verejného zdravia č. OLP/6911/2020 zo dňa 28. 8. 2020, ktoré sa týka zamestnancov, ktorí sa vracajú z tzv. rizikových krajín (https://korona.gov.sk/ehranica/) po 1. 9. 2020. Návrat z tejto krajiny po 1. 9. 2020 je zamestnanec povinný nahlásiť svojmu nadriadenému a Kancelárii rektora UJS a následne dodržiavať  čl. I. ods. 4 tohto príkazu. 
  4. Dotknutí zamestnanci UJS podľa čl. I ods. 3  príkazu sú povinní pri vstupe na pracovisko alebo do priestorov prevádzky preukázať splnenie povinnosti absolvovať izoláciu v domácom prostredí ukončenú negatívnym výsledkom RT-PCR testu na ochorenie COVID-19 vykonaným v laboratóriách na území Slovenskej republiky, alebo potvrdením o prekročení štátnej hranice Slovenskej republiky starším ako 10 dní, vyplývajúcej tejto osobe z opatrenia Úradu verejného zdravotníctva SR OLP/6850/2020 zo dňa 28. 8. 2020 v znení neskorších opatrení bezprostredne nadriadenému zamestnancovi. Pokiaľ sa tento dotknutý zamestnanec nie je schopný uvedeným spôsobom preukázať nadriadený zamestnanec je povinný túto skutočnosť oznámiť príslušnému regionálnemu úradu verejného zdravotníctva v jeho územnom obvode a odoprieť tejto osobe vstup do všetkých priestorov pracoviska alebo prevádzky.
  5. V uzavretých priestoroch UJS sa zakazuje výkon spoločenských a obdobných aktivít,  kde je zvýšené riziko prenosu infekcie COVID-19, až do odvolania.

II.

Spoločné a záverečné ustanovenia

  1. Opatrenia uvedené v tomto príkaze nadväzujú na opatrenia nariadené predchádzajúcimi príkazmi rektora, a doplňujú a v prípade odlišnej úpravy nahradzujú nariadenia uvedené v týchto príkazoch.
  2. Opatrenia uvedené v tomto príkaze boli schválené per rollam krízovým štábom a vedením UJS dňa 3. 9. 2020.
  3. Tento príkaz nadobúda platnosť dňom podpisu a účinnosť dňom 4. 9. 2020.

V Komárne dňa 4. 9. 2020
Dr. habil. PaedDr. György Juhász, PhD.
rektor UJS

Príloha č. 1 Príkazu rektora č. 18/2020

Zdravotný dotazník a vyhlásenie zamestnanca  Univerzity J. Selyeho pred začiatkom výučbovej časti akademického roka 2020/2021

(Ochorenie COVID – 19 spôsobené koronavírusom SARS-CoV-2)

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

Telefón:

 

E-mail:

 

Dôvod použitia tohto dotazníka:

Dotazník je dôležitý z hľadiska monitorovania zdravia zamestnancov Univerzity J. Selyeho (ďalej len „UJS“), v súvislosti so začiatkom akademického  roka 2020/2021 počas trvania pandémie Covid-19, resp. koronavírusom SARS-CoV-2, aby UJS bola bezpečným miestom pre študentov a zamestnancov UJS.

Dotazník vypĺňa každý zamestnanec  UJS pred začiatkom vyučovania v akademickom roku 2020/2021.

Vyhlasujem, že som v posledných 14 dňoch (v termíne od ......... do ............... 2020) cestoval/a mimo Slovenskej republiky:

ÁNO

NIE

Vyhlasujem, že som sa v posledných 14 dňoch (v termíne od ......... do .......... 2020) zúčastnil/a hromadného podujatia:

ÁNO

NIE

V prípade, že ste na niektorú z uvedených otázok odpovedali „ÁNO,“ ste povinný/á sledovať Váš zdravotný stav, zdravotný stav osôb žijúcich v spoločnej domácnosti a iných blízkych osôb, s ktorými ste v osobnom kontakte.

V prípade výskytu príznakov (nádcha, kašeľ, telesná teplota nad 37 °C, strata čuchu a chuti, hnačka, bolesti hlavy) u Vás, alebo u osôb žijúcich s Vami v spoločnej domácnosti a iných blízkych osôb s ktorými ste v osobnom kontakte, ste povinný/á bezodkladne kontaktovať lekára všeobecnej starostlivosti (VLD) a postupovať v zmysle jeho odporúčaní a nenavštevovať školu do doby určenej príslušným lekárom.

Ďalej vyhlasujem, že neprejavujem príznaky akútneho ochorenia, že mi Regionálny úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky ani lekár všeobecnej zdravotnej starostlivosti nenariadil karanténne opatrenie (karanténu, zvýšený zdravotný dozor alebo lekársky dohľad). Nie je mi známe, že by som ja, moja rodina alebo iné osoby, ktoré so mnou žijú v spoločnej domácnosti, ako aj iné blízke osoby, prišli v priebehu ostatného mesiaca do styku s osobami, ktoré ochoreli na prenosné ochorenie (napr. COVID-19, hnačka, vírusový zápal pečene, zápal mozgových blán, horúčkové ochorenie s vyrážkami).

Podpis zamestnanca:

(ak sa dotazník vypĺňa elektronicky, podpis sa nahrádza zaznamenaním potvrdenia o súhlase s jeho vyplnením obsahom vo formulári na základe zadania prístupových oprávnení zamestnanca)

 

Rektor Univerzity J. Selyeho (ďalej len „rektor“ a „UJS“), ako štatutárny orgán UJS v súlade s § 10 ods.1 zákona číslo 131/2002 Z. z. o vysokých školách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o VŠ“), pri výkone funkcie rektora UJS podľa čl. 44 ods. 1 a 3 Štatútu UJS, na základe mimoriadnej situácie vyhlásenej uznesením vlády Slovenskej republiky č. 111/2020 zo dňa 11. marca 2020 v súvislosti s ohrozením verejného zdravia z dôvodu ochorenia COVID-19, spôsobeným koronavírusom, a na základe odporúčania Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR – Manuálu opatrení pre školy a školské zariadenia z 26. 8. 2020 v súvislosti s aktuálnou situáciou na Slovensku a v podmienkach UJS, vydávam nasledovný príkaz:

I.

Nariaďujem nasledujúce opatrenia

Zostávajú v platnosti hygienické opatrenia vyplývajúce z platných predpisov a opatrení, a opatrenia nariadené v ďalších príkazoch rektora, s nasledovnými osobitnými  opatreniami v súvislosti so zápisom uchádzačov o štúdium a študentov na UJS v akademickom roku 2020/2021:

  1. Zápis študentov do prvých ročníkov na jednotlivých fakultách UJS sa uskutoční za fyzickej prítomnosti študentov, pri dodržaní nasledovných ďalších opatrení:

- zápisy sa uskutočňujú vo vopred určenom čase pre skupiny uchádzačov s max. počtom 50 osôb, v priestoroch, kde je možné zabezpečiť odstup minimálne 2 m,
- vstupovať do budovy a zdržiavať sa v priestoroch, kde sa uskutočňujú zápisy, možno len s prekrytím horných dýchacích ciest,
- pri vstupe do budovy, kde sa uskutočňujú zápisy, je potrebné umiestniť na viditeľnom mieste oznam s nasledovnými informáciami:

- miesto a čas konania zápisu,
- v prípade vzniku akútneho respiračného ochorenia (napr. horúčka, kašeľ, nádcha, sťažené dýchanie) dotknutá osoba je povinná zostať v domácej izolácii,
- ak sa prejavia príznaky akútneho respiračného ochorenia, dotknutá osoba je povinná telefonicky kontaktovať svojho ošetrujúceho lekára a opustiť priestory UJS,
- pravidelne dezinfikovať ruky, prípadne si umývať ruky mydlom a teplou vodou, následne ruky utierať do jednorazových papierových obrúskov,
- vylúčiť bezprostredný fyzický kontakt, vrátane podávania rúk.

- pri vstupe do budovy a do miestnosti, kde sa uskutočňujú zápisy, zabezpečiť možnosť dezinfekcie rúk,
- pri vstupe do budovy, kde sa uskutočňujú zápisy, vykonať meranie telesnej teploty uchádzačov.
- Zápisy študentov do vyšších ročníkov UJS sa uskutočňujú  elektronicky, bez fyzickej prítomnosti študentov.
- Uchádzači o štúdium a študenti na UJS okrem dokumentov a podkladov požadovaných jednotlivými fakultami sú povinní najneskôr pri zápise predložiť vyhlásenie, ktoré tvorí prílohu č.1 tohto príkazu. Pracovisko zodpovedné za zber údajov a ich archiváciu po dobu aspoň jedného mesiaca od uzavretia zberu je študijné oddelenie jednotlivých fakúlt UJS.

Zodpovední: dekani jednotlivých fakúlt a kvestor UJS

II.

Osobitné nariadenia pre ubytovanie študentov v Študentskom domove UJS

V súvislosti s ubytovaním študentov UJS v Študentskom domove UJS (ďalej len „ŠD UJS“ alebo „ŠD“) v akademickom roku 2020/2021 zostávajú na UJS v platnosti hygienické opatrenia vyplývajúce z platných predpisov a opatrení, a opatrenia nariadené v ďalších príkazoch rektora nasledovne:

  1. Ubytovanie študentov v ŠD UJS sa realizuje pri dodržaní týchto ďalších opatrení:

- prihlásenie a zápis študenta na ubytovanie v ŠD (ďalej len „ubytovaný študent“ a „zápis do ŠD“) sa uskutočňuje v priestoroch budovy ŠD UJS, kde je možné zabezpečiť odstup minimálne 2 m,
- vstupovať do budovy ŠD UJS, zdržiavať sa v priestoroch, kde sa uskutočňuje zápis do ŠD a v spoločných priestoroch ŠD možno len s prekrytím horných dýchacích ciest, po zmeraní telesnej teploty,
- vstupovať do budovy ŠD UJS môže len ubytovaný študent, a na čas nevyhnutný maximálne jedna sprevádzajúca osoba (ďalej len „sprevádzajúca osoba“), ktorá  mu môže pomáhať pri zápise do ŠD a pri  umiestnení jeho osobných vecí v izbe v ŠD, pričom sa na vrátnici zapisujú údaje sprevádzajúcej osoby, v rozsahu meno a priezvisko, trvalý pobyt, telefónne číslo, meno a priezvisko a číslo izby ubytovaného študenta,
- pri vstupe do budovy ŠD UJS je potrebné zabezpečiť možnosť dezinfekcie rúk,
- pri vstupe do budovy ŠD je potrebné umiestniť na viditeľnom mieste informácie o povinnosti:

- vstupovať do budovy ŠD UJS, zdržiavať sa v priestoroch, kde sa uskutočňuje zápis do ŠD a v spoločných priestoroch ŠD s prekrytím horných dýchacích ciest a dodržiavať odstup minimálne 2 m,
- vylúčiť bezprostredný fyzický kontakt, vrátane podávania rúk,
- pravidelne si umývať ruky mydlom a teplou vodou, následne ruky utierať do jednorazových papierových obrúskov,
- vykonávať dezinfekciu rúk pri príchode a odchode z budovy ŠD.

  1. Ubytovaní študenti, okrem dokumentov a podkladov požadovaných k ubytovaniu, sú povinní predložiť vyhlásenie, ktoré tvorí prílohu č. 2 tohto príkazu. Pracovisko zodpovedné za zber údajov a ich archiváciu po dobu aspoň jedného mesiaca od uzavretia zberu je ŠD UJS.

Zodpovední: riaditeľ ŠD UJS  a kvestor UJS

III.

Spoločné a záverečné ustanovenia

Týmito opatreniami nie sú dotknuté práva a povinnosti jednotlivých fakúlt a zamestnancov UJS na týchto fakultách, práva a povinnosti vedenia ŠD UJS, a zamestnancov v ŠD UJS, ako aj povinnosti ďalších zamestnancov UJS, vyplývajúce z osobitných predpisov.

  1. O prijatých opatreniach podľa tohto príkazu rektora a o prípadných zmenách sú povinné zodpovedné osoby písomne informovať študentov UJS prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú študenti oznámili UJS a zverejnením na webovom sídle UJS.
  2. Opatrenia uvedené v tomto príkaze boli schválené Kolégiom rektora UJS dňa 26. 8. 2020.
  3. Východiskom pre nariadenie opatrení uvedených v tomto príkaze bol Manuál  Ministerstva školstva, vedy a výskumu SR pre školy a školské zariadenia z 26. 8. 2020 a odporúčania uvedené v tomto manuáli.
  4. Opatrenia uvedené v tomto príkaze nadväzujú na opatrenia nariadené predchádzajúcimi príkazmi rektora, a doplňujú a v prípade odlišnej úpravy nahradzujú nariadenia uvedené v týchto príkazoch.
  5. Tento príkaz nadobúda platnosť a účinnosť dňom jeho podpisu.

V Komárne dňa 27. 8. 2020

Dr. habil. PaedDr. György Juhász, PhD.

rektor UJS

Príloha č. 1 Príkazu rektora č. 15/2020

Zdravotný dotazník a vyhlásenie uchádzača o štúdium a študenta

na Univerzite J. Selyeho

v akademickom roku 2020/2021

(Ochorenie COVID – 19 spôsobené koronavírusom SARS-CoV-2)

Meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

Telefón:

 

e-mail:

 

Dôvod použitia tohto dotazníka:

Dotazník je dôležitý z hľadiska monitorovania zdravia uchádzačov o štúdium a študentov Univerzity J. Selyeho (ďalej len „UJS“), v súvislosti so začiatkom akademického roka 2020/2021 počas trvania pandémie Covid-19, spôsobenej koronavírusom SARS-CoV-2, aby UJS bola bezpečným miestom pre študentov a zamestnancov UJS.

Dotazník vypĺňa každý uchádzač o štúdium a študent UJS pred zápisom na štúdium v akademickom roku 2020/2021.

Vyhlasujem, že som v posledných 14 dňoch (v termíne od ............. do.............. 2020) cestoval/a mimo Slovenskej republiky:

ÁNO

NIE

Vyhlasujem, že som v posledných 14 dňoch (v termíne od ............. do.............. 2020) sa zúčastnil/a hromadného podujatia*:

ÁNO

NIE

Ďalej vyhlasujem, že neprejavujem príznaky akútneho ochorenia, že mi Regionálny úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky ani lekár všeobecnej zdravotnej starostlivosti nenariadil karanténne opatrenie (karanténu, zvýšený zdravotný dozor alebo lekársky dohľad). Nie je mi známe, že by som ja, moja rodina alebo iné osoby, ktoré so mnou žijú v spoločnej domácnosti, ako aj iné blízke osoby, prišli v priebehu ostatného mesiaca do styku s osobami, ktoré ochoreli na prenosné ochorenie (napr. COVID-19, hnačka, vírusový zápal pečene, zápal mozgových blán, horúčkové ochorenie s vyrážkami).

Podpis:

 

Poznámka:

V prípade, že ste na niektorú z uvedených otázok odpovedali „ÁNO,“ ste povinný/á sledovať Váš zdravotný stav, zdravotný stav osôb žijúcich v spoločnej domácnosti a iných blízkych osôb, s ktorými ste v osobnom kontakte.

V prípade výskytu príznakov (nádcha, kašeľ, telesná teplota nad 37 °C, strata čuchu a chuti, hnačka, bolesti hlavy) u Vás, alebo u osôb žijúcich s Vami v spoločnej domácnosti a iných blízkych osôb s ktorými ste v osobnom kontakte, ste povinný/á bezodkladne kontaktovať lekára všeobecnej starostlivosti (VLD) a postupovať v zmysle jeho odporúčaní a nenavštevovať školu do doby určenej príslušným lekárom.

* pod hromadným podujatím sa rozumie hlavne: detský tábor, športové sústredenie, koncerty, svadby, rodinné oslavy

Príloha č. 2 Príkazu rektora č. 15/2020

Čestné vyhlásenie

(pri ubytovaní sa na študentský domov)

Podpísaný/á……………………………………………………………………………………………

(doplniť meno a priezvisko, dátum narodenia, trvalé bydlisko a telefónne číslo)

čestne vyhlasujem, že

  1. sa u mňa neprejavujú a v posledných 14 dňoch neprejavili príznaky vírusového infekčného ochorenia (napr. horúčka, kašeľ, sťažené dýchanie, bolesť svalov, bolesť hlavy, únava, malátnosť, náhla strata chuti a/alebo čuchu a pod.),
  2. nemám vedomosť, že by som v posledných 14 dňoch prišiel/a do kontaktu s osobou, u ktorej bolo potvrdené ochorenie COVID-19, alebo je podozrenie na ochorenie COVID-19,
  3. v posledných 14 dňoch som nenavštívil/a krajinu, ktorá je v zmysle aktuálneho opatrenia Úradu verejného zdravotníctva SR označená ako riziková,
  4. v posledných 14 dňoch som sa nezúčastnil/a hromadných podujatí s počtom viac ako 100 ľudí alebo podujatí s medzinárodnou účasťou,
  5. nemám povinnosť a ani som ju za posledných 14 dní nemal/a, zotrvať v domácej izolácii /karanténe/.

Ďalej čestne vyhlasujem, že sa v záujme udržania verejného zdravia v nasledujúcom období budem správať zodpovedne, zdržím sa rizikových aktivít, obmedzím v čo možno najväčšej miere cestovanie (aj v rámci územia Slovenskej republiky) a budem dodržiavať prevádzkové pokyny vysokej školy a jej súčastí zverejnené na ich webových sídlach a/alebo v ich priestoroch.

Som si vedomý/á právnych následkov v prípade, že by toto vyhlásenie nebolo pravdivé.

 

V …………………………. dňa …………………

Rektor Univerzity J. Selyeho (ďalej len „rektor“ a „UJS“), ako štatutárny orgán UJS v súlade s § 10 ods.1 zákona číslo 131/2002 Z. z. o vysokých školách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o VŠ“), pri výkone funkcie rektora UJS podľa čl. 44 ods. 1 a 3 Štatútu UJS, na základe mimoriadnej situácie vyhlásenej uznesením vlády Slovenskej republiky č. 111/2020 zo dňa 11. marca 2020 v súvislosti s ohrozením verejného zdravia z dôvodu ochorenia COVID-19, spôsobeným koronavírusom, v súvislosti s aktuálnou situáciou na Slovensku a v podmienkach UJS, vydávam nasledovný príkaz:

I.

Nariaďujem nasledujúce opatrenia

  1. Zrušuje sa od 08. 06. 2020 zákaz zahraničných pracovných ciest zamestnancov UJS do krajín, ktoré podľa Opatrenia Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky umožňujú vstup do krajiny, aj návrat do Slovenskej republiky bez karanténnych opatrení.
  2. Od 15. 06. 2020 pedagogickí zamestnanci, okrem zamestnancov podľa čl. I. ods.3 tohto príkazu, vykonávajú svoju prácu na svojom obvyklom pracovisku v priestoroch UJS za dodržania hygienických a ostatných opatrení, ktoré boli nariadené predchádzajúcimi príkazmi rektora.
  3. Naďalej zostáva v platnosti splnomocnenie dekanov fakúlt na možnosť navrhnúť pedagogickým zamestnancom prácu doma za nasledovných podmienok:

- dekani fakúlt sú povinní prehodnotiť opodstatnenosť výkonu práce doma pedagogických zamestnancov, a následne predložiť rektorovi UJS do 12. 06. 2020 návrh na odvolanie možnosti na výkon práce doma, alebo navrhnúť ďalšie predĺženie povolenia na výkon práce doma s odôvodnením,
- práca doma sa prednostne povoľuje v prípade zamestnancov, ktorí patria do rizikovej skupiny z hľadiska ohrozenia ochorením COVID-19.

K rizikovým skupinám patria:

- tehotné ženy,
- osoby staršie ako 60 rokov,
- osoby s pridruženými chronickými chorobami a s oslabenou imunitou (s cukrovkou, kardiovaskulárnym ochorením, chronickou respiračnou chorobou alebo s imunodeficientným syndrómom),

- pedagogický zamestnanec preukazuje, že patrí do rizikovej skupiny z hľadiska ohrozenia ochorením COVID-19 potvrdením od lekára, alebo čestným prehlásením,
- návrh dekana na predĺženie povolenia na výkon práce doma s priloženou dokumentáciou bude archivovaný podľa platných právnych predpisov GDPR,
- dekani fakúlt sú povinní zabezpečiť a predložiť návrhy na primeranú úpravu pracovnoprávnych vzťahov pedagogických zamestnancov v súlade s ustanoveniami tohto príkazu.

II.

Spoločné a záverečné ustanovenia

  1. Opatrenie, uvedené v tomto príkaze bolo schválené per rollam vedením a dekanmi UJS dňa 05. 06. 2020.
  2. Opatrenia uvedené v tomto príkaze nadväzujú na opatrenia nariadené predchádzajúcimi príkazmi rektora, a doplňujú a v prípade odlišnej úpravy nahradzujú opatrenia uvedené v týchto príkazoch.
  3. Tento príkaz nadobúda platnosť dňom podpisu a účinnosť dňom 08. 06. 2020.

V Komárne 05. 06. 2020
Dr. habil. PaedDr. György Juhász, PhD.
rektor UJS

 

Táto webová stránka používa súbory cookie na zlepšenie používateľskej skúsenosti a zabezpečenie svojho efektívneho fungovania. Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies.

  
spam vedelem