Manažéri AIS
AKADÉMICKÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM - AIS
Systém, ktorý využíva už šesťnásť slovenských vysokých škôl, slúži na elektronické spracovanie celej študijnej agendy. Informačný systém umožňuje minimalizovanie návštev študijného oddelenia, pretože väčšinu úkonov urobí študent, ale aj učiteľ, obrazne povedané, od notebooku z domu. Ďalšou výhodou je, že študent má detailné informácie o predmetoch, ktoré si má a ktoré si môže zapísať priamo v systéme, nebude teda musieť listovať v ročenke. Na druhej strane, učiteľ bude už v okamžiku zápisov vidieť, ktorí študenti si zapísali jeho predmet. Všetky priebežné a záverečné hodnotenia môže vložiť do systému, čo mu ušetrí prácu s vypisovaním výkazov o hodnotení predmetu. Taktiež je možnosť prihlásiť sa na rozvrhové akcie, a cez systém sa prebieha úplná administrácia záverečných prác, štátnych skúšok, poplatkov a ubytovania.
Poradíme Vám v nasledujúcich prípadoch:
- daný problém sa na základe príručiek a návodov nepodarilo vyriešiť (práca s niektorým modulom)
- technický problém (prihlásenie, neotvorí sa stránka, vyskakovacie okná)
- neúplný obsah (v menu chýba modul, ktorým chcete pracovať)
- žiadosť o školenie
- ďalšie problémy, súvisiace so systémom
Manažéri AIS a ich kontakt:
Rektorát (Elektrárenská cesta 2) – kancelária 19
Cez pracovné dni (Po-Pi): 8:00 – 16:00
Tamás Gróf: | +421-35-3260 652 |
Mgr. Szilvia Szász: | +421-35-3260 675 |
Ing. Eva Kováčová Kaczová: | +421-35-3260-634 |