Hlavné menu UJS

PaedDr. Alexandra Nagyová, PhD.

PaedDr. Alexandra Nagyová, PhD.
Meno: PaedDr. Alexandra Nagyová, PhD.
Vedúca katedry
Fakulta: Pedagogická fakulta
Katedra: Katedra pedagogiky
Pracovné zaradenie: Odborný asistent
Kancelária: T503
E-mail:
Telefón: +421 35 32 60 740

Vysokoškolské vzdelanie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta
Predškolská a elementárna pedagogika
2013 - 2016
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta
Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie
2016 - 2018
Rigorózne konanie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta
Predškolská a elementárna pedagogika
2020 - 2021
Doktorandské štúdium
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta
Predškolská a elementárna pedagogika
2018 - 2021

Pracovné pozície
Univerzita J. Selyeho, Pedagogická fakulta, Komárno
vysokoškolský učiteľ - odborný asistent
2021 -


Oblasť výskumu Predškolská pedagogika Elementárna pedagogika Didaktika Didaktika Prvouky

Výskumné projekty Lesná pedagogika a výchova k trvalo udržateľnému rozvoju v predprimárnej a primárnej edukácii (spolurieľiteľ)
18-0484
APVV
2019 - 2022

Adaptácia a štandardizácia diagnostického nástroja DIFER na zisťovanie aktuálnej vývinovej úrovne 4-8 ročných detí (spoluriešiteľ))
005UJS-4/2021
KEGA
2021 - 2023

SLOV2LIN
06R02-20-V01-00001
Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky
2024 -



Prehľad publikačnej činnosti evidované v "repco.ujs.sk"

Stiahnuť


Profesijné zameranie - predškolská a elementárna pedagogika. V rámci svojej vedecko-výskumnej a publikačnej činnosti sa zaoberá didaktikou predmetu Prvouka. V kontexte tejto odborovej didaktiky sa venuje obsahu vzdelávania Prvouky a tiež stratégiám vyučovania Prvouky. Presahy jej činnosti sa dotýkajú tiež kurikula predprimárneho a primárneho vzdelávania, rozvoja osobnosti dieťaťa a žiaka mladšieho veku predovšetkým v oblasti sociálnej kompetencie a pojmového myslenia. V súvislosti s didaktikou Prvouky sa venuje tiež Lesnej pedagogike, ako výchove k trvalo udržateľnému rozvoju a jej možnostiam uplatnenia v predprimárnom a primárnom vzdelávaní. V týchto súvislostiach sa podiela na riešení rôznych projektov - APVV Lesná pedagogika a výchova k trvalo udržateľnému rozvoju v predprimárnej a primárnej edukácii, KEGA Adaptácia a štandardizácia diagnostického nástroja DIFER na zisťovanie aktuálnej vývinovej úrovne 4-8 ročných detí, ERASMUS+ Mentor Training, ITMS2014 Poďme sa učiť lepšie učiť.

 


 

Táto webová stránka používa súbory cookie na zlepšenie používateľskej skúsenosti a zabezpečenie svojho efektívneho fungovania. Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies.

  
spam vedelem