Hlavné menu UJS

prof. Péter Tóth, PhD.

prof. Péter Tóth, PhD.
Meno: prof. Péter Tóth, PhD.
Fakulta: Pedagogická fakulta
Katedra: Katedra pedagogiky
Pracovné zaradenie: Profesor
Kancelária: T205
E-mail:
Telefón: +421 35 32 60 677
Zodpovedná osoba za študijný program:
Didaktika dejepisu (3. stupeň)
Zodpovedná osoba za profilový predmet študijného programu:
Učiteľského základu (1. a 2. stupeň)

Vysokoškolské vzdelanie
strojný inžinier
1987 - 1991
technická učiteľ
1980 - 1984
Doktorandské štúdium
Univerzita Eötvösa Loránda, Fakulta pedagogiky a psychológie
pedagogický výskum
2000 - 2005
Habilitácia
Univerzita Eötvösa Loránda, Fakulta pedagogiky a psychológie
pedagogika
2012
Vymenúvacie-inauguračné konanie
Univerzita v Óbude, Budapešť
Pedagogika
2016

Pracovné pozície
Univerzita J. Selyeho
profesor
2017 -
Univerzita Obuda
professor
1994 - 2019


Oblasť výskumu Problémové učenie; Stratégie učenia, štýl učenia; Meranie a rozvoj zrakových schopností; Metódy kvalifikácie elektronických študijných materiálov; Menšinový pedagogický výskum; Pedagogickohistorický výskum (odborný výcvik, vyučovanie reálnych predmetov na luteránskych gymnáziách)

Výskumné projekty Analýza prírodovedného a matematického vzdelávania na stredných školách a inovácia obsahu odborových didaktík
1/0663/19
VEGA
2019 - 2021

Postavenie, identita, vzdelávanie menšín – spoločenské sebarealizačné stratégie maďarskej menšiny na Slovensku
1/0117/19
VEGA
2019 - 2021

Mentoring
K201 2020-1-SK01-KA201-078250
ERASMUS
2020 -

Partnerstvo školskej komunity na zvrátenie nerovnosti a vylúčenia. Transformačné praktiky segregovaných škôl
101004653
Horizont 2020
2021 -

Slovenčina ako druhý jazyk v pregraduálnej príprave učiteľov - SLOV2LIN
06R02-20-V01-00001
Minisztérium
2024 - 2026

Medzinárodný pohľad na vzdelávanie učiteľov (OKTÁV)
KA220
Erasmus+
2024 - 2026



Prehľad publikačnej činnosti evidované v databáze CREPČ2 (Centrálny register evidencie publikačnej činnosti)

Stiahnuť
Skupina V - Vedecký výstup publikačnej činnosti (V1, V2, V3)

Počet výstupov: 62

V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok (13)

V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka (28)

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu (21)

Skupina O - Odborný výstup publikačnej činnosti (O1, O2, O3)

Počet výstupov: 13

O1 Odborný výstup publikačnej činnosti ako celok (3)

O2 Odborný výstup publikačnej činnosti ako časť knižnej publikácie alebo zborníka (3)

O3 Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu (7)

Skupina P - Pedagogický výstup publikačnej činnosti (P1, P2)

Počet výstupov: 8

P1 Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok (7)

P2 Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako časť učebnice alebo skripta (1)

Skupina U - Umelecký výstup publikačnej činnosti (U1, U2, U3)

Počet výstupov: 0

Skupina D - Dokument práv duševného vlastníctva (D1)

Počet výstupov: 0

Skupina I - Iný výstup publikačnej činnosti (I1, I2, I3)

Počet výstupov: 0

Skupina A1 - Knižné publikácie charakteru vedeckej monografie (AAA, AAB, ABA, ABB, ABC, ABD)

Počet výstupov: 0

Skupina A2 - Ostatné knižné publikácie (ACA, ACB, BAA, BAB, BCB, BCI, CAA, CAB, EAI, EAJ, FAI)

Počet výstupov: 15

BAA Odborné knižné publikácie vydané v zahraničných vydavateľstvách (1)

BAB Odborné knižné publikácie vydané v domácich vydavateľstvách (1)

BCB Učebnice pre stredné a základné školy (1)

BCI Skriptá a učebné texty (3)

FAI Zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky, atlasy...) (9)

Skupina B - Publikácie v karentovaných časopisoch alebo registrované vo WoS a Scopus (ADC, ADD, BDC, BDD, CDC, CDD, ADM, ADN, BDM, BDN)

Počet výstupov: 3

ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS (3)

Skupina P - Patenty (AGJ)

Počet výstupov: 0

Skupina D - Ostatné sledované publikácie (ACC, ACD, ADE, ADF, AEC, AED, AEG, AEH, AFA, AFB, AFC, AFD, AFE, AFF, AFG, AFH, AEM, AEN, BBA, BBB, BCK, BDA, BDB, BDE, BDF, BEE, BEF, BFA, BFB, CBA, CBB, CDE, CDF)

Počet výstupov: 34

ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch (1)

AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách (8)

AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách (1)

AFA Publikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách (2)

AFB Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách (1)

AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách (12)

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách (5)

AFG Abstrakty príspevkov zo zahraničných vedeckých konferencií (4)

Skupina O - Iné, nesledované publikácie (AFK, AFL, AGI, CAI, CAJ, CEC, CED, CGC, CGD, CIA, CIB, CJA, CJB, CKA, CKB, DAI, EDI, EDJ, GAI, GHG, GII)

Počet výstupov: 0

Ostatné - mimo kategórií MŠSR

Počet výstupov: 0

Počet výstupov spolu: 135

ŠTATISTIKA OHLASOV: 187

Štatistika ohlasov s kategóriou podľa Vyhlášky č. 397/2020 Z. z: počet ohlasov: 184

Citácia v publikácii vrátane citácie v publikácii registrovanej v iných databázach okrem citačných indexov: počet ohlasov: 103

Recenzia a umelecká kritika v publikácii: počet ohlasov: 4

Citácia v publikácii registrovaná v citačných indexoch: počet ohlasov: 77

Štatistika ohlasov s kategóriou podľa Vyhlášky č. 456/2012 Z. z: počet ohlasov: 3

Citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS: počet ohlasov: 2

Recenzie v domácich publikáciách: počet ohlasov: 1



tothp

Podmienky vyhľadávania: (Osoba: 90070 | Tóth, Péter (1960-), UJSPFKPD, 01.02.2017-), (Databáza indexujúca publikáciu: (Databáza indexujúca publikáciu: (17 | Web of Science Core Collection, WOS CC Alebo 33 | Current Content Connect, CCC)))

Zoradenie výstupu: Kategória

Formát výstupu: ISBD CREPČ

Vytvorené zo systému CREPČ dňa 2.4.2025 14:00:24

___________________________________________________________________________________

Výstup záznamov od roku 2022

V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - spolu: 7

V2_001: Adaptive Online Learning Environment and Web Usage Mining / Tóth, Péter (Autor) (100%) ; International Symposium on Applied Computational Intelligence and Informatics, 8 [23.05.2013-25.05.2013, Timisoara, Rumunsko]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: SACI 2013 : IEEE 8th International Symposium on Applied Computational Intelligence and Informatics / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – 1 vyd. – Piscataway (USA) : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2013. – ISBN 978-1-4673-6400-3, s. 61-66

V2_002: Examination of Learning Activities by Web Mining Methods / Rudas, Imre J. (Autor) (50%) ; Tóth, Péter (Autor) (50%) ; International Conference on Education and Educational Technology, 9 [04.10.2006-06.10.2006, Iwate, Japonsko]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: Selected Topics in Education and Educational Technology / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Athén (Grécko) : WSEAS Press, 2010. – ISBN 978-960-474-232-5, s. 31-36

V2_003: New Possibilities for Adaptive Online Learning in Engineering Education / Tóth, Péter (Autor) (100%) ; International Conference on Industrial Engineering and Operations Management, 5 [03.03.2015-05.03.2015, Dubai, Spojené arabské emiráty]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: 2015 INTERNATIONAL CONFERENCE ON INDUSTRIAL ENGINEERING AND OPERATIONS MANAGEMENT (IEOM) / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Piscataway (USA) : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2015. – ISBN (online) 978-1-4799-6065-1, s. [1-5]

V2_004: Online Learning, Web Mining and Quality Assurance / Rudas, Imre J. (Autor) (50%) ; Tóth, Péter (Autor) (50%) ; World Engineering Education Forum [04.12.2014-06.12.2014, Dubai, Spojené arabské emiráty]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: 2014 INTERNATIONAL CONFERENCE ON INTERACTIVE COLLABORATIVE LEARNING (ICL) / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Piscataway (USA) : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2014. – ISBN (online) 978-1-4799-4437-8, s. 1051-1057

V2_005: Self-regulated learning and learning style - A longitudinal research in the area of vocational education / Tóth, Péter (Autor) (100%) ; ICL 2015 [20.09.2015-24.09.2015, Florencia, Taliansko]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: Proceedings of 2015 International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL) [textový dokument (print)] : Interactive Collaborative Learning (ICL 2015) / Auer, Michael [Zostavovateľ, editor]. – 1 vyd. – New York (USA) : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2015. – ISBN 978-1-4799-8706-1. – ISBN 978-1-4799-8707-8, s. 844-853

V2_006: Teaching of thinking - Art of teaching / Tóth, Péter (Autor) (100%) ; International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training, 5 [31.05.2004-02.06.2004, Istanbul, Turecko]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – DOI 10.1109/ITHET.2004.1358247. – WOS CC ; SCO.

In: 5th International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training [elektronický dokument] / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Piscataway (USA) : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2004. – ISBN 0-7803-8596-9, s. 627-631 [online]

V2_007: The Attitude of Engineering Students Towards Robotization / Kanczné Nagy, Katalin (Autor) [UJSPFKPP] (50%) ; Tóth, Péter (Autor) [UJSPFKPD] (50%) ; International Conference on Interactive Collaborative Learning, 26 [26.09.2023-29.09.2023, Madrid, Španielsko]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [ŠO 7605]. – [príspevok z podujatia]. – DOI 10.1007/978-3-031-53382-2_3. – SCO ; WOS CC.

In: Towards a hybrid, flexible and socially engaged higher education [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : Proceedings of the 26th international conference on interactive collaborative learning (ICL2023), volume 4 / Auer, Michael [Zostavovateľ, editor] ; Cukierman, Uriel R. [Zostavovateľ, editor] ; Vidal, Eduardo Vendrell [Zostavovateľ, editor] ; Caro, Edmundo Tovar [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Cham (Švajčiarsko) : Springer Nature, 2024. – (Lecture notes in networks and systems, ISSN 2367-3370, ISSN 2367-3389 ; 911, Nordic List: 1). – ISBN 978-3-031-53381-5. – ISBN (online) 978-3-031-53382-2, s. 22-34 [tlačená forma] [online]

V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - spolu: 5

V3_001: Applying web-mining methods for analysis of student behaviour in VLE Courses / Izsó, Lajos (Autor) (50%) ; Tóth, Péter (Autor) (50%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [ŠO 7605]. – [článok]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: Acta Polytechnica Hungarica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : An international peer-reviewed scientific journal of Óbuda University, Hungarian Academy of Engineering and IEEE Hungary Section : journal of applied sciences. – Budapešt (Maďarsko) : Óbudai Egyetem. – ISSN 1785-8860. – ISSN (online) 2064-2687. – Roč. 5, č. 4 (2008), s. 79-92 [tlačená forma] [online]

V3_002: Exploring the Narrative Identity of Hungarian Teachers in Slovakia / Baka, Patrik (Autor) [UJSPFKMJ] (30%) ; Strédl, Terézia (Autor) [UJSRTFKAV] (20%) ; Horváth, Kinga (Autor) [UJSPFKPP] (10%) ; Huszár, Zsuzsanna (Autor) (10%) ; Nagy, Melinda (Autor) [UJSPFKBIO] (10%) ; Tóth, Péter (Autor) [UJSPFKPD] (10%) ; Németh, András (Autor) [UJSPFKPP] (10%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [ŠO 7605]. – [článok]. – [recenzované]. – DOI 10.53656/ped2023-9.3. – WOS CC.

In: Pedagogika-Pedagogy [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Sofia (Bulharsko) : "Az-buki" National Publishing House. – ISSN 0861-3982. – ISSN (online) 1314-8540. – Roč. 95, č. 9 (2023), s. 1167-1184 [tlačená forma] [online]. – AIS: 0.102 ; IF: 0.4

2023, AIS - Education & educational research - Q42023, JCI - Education & educational research - Q42023, JIF - Education & educational research - Q4

V3_003: Pedagogue students` opinions on ideal teacher interaction / Tóth, Péter (Autor) [UJSPFKPD] (50%) ; Horváth, Kinga (Autor) [UJSPFKPP] (50%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [ŠO 7605]. – [článok]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: Információs Társadalom [textový dokument (print)] : szaktudományos folyóirat. – Budapešť (Maďarsko) : Infonia Alapítvány. – ISSN 1587-8694. – ISSN (online) 2063-4552. – Roč. 22, č. 2 (2022), s. 72-92 [tlačená forma]. – AIS: 0.057 ; CiteScore: 0,7 ; IF: 0.3 ; SJR: 0,202 ; SNIP: 0,166

2022, AIS - Information science & library science - Q42022, JCI - Information science & library science - Q42022, JIF - Information science & library science - Q42022, Scimago - Communication - Q3

V3_004: The Development of Engineering Students' Analogical Reasoning / Pogátsnik, Mónika (Autor) (33%) ; Tóth, Péter (Autor) [UJSPFKPD] (34%) ; Horváth, Kinga (Autor) [UJSPFKPP] (33%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [ŠO 7605]. – [článok]. – [recenzované]. – DOI 10.12700/APH.21.8.2024.8.9. – SCO ; WOS CC.

In: Acta Polytechnica Hungarica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : An international peer-reviewed scientific journal of Óbuda University, Hungarian Academy of Engineering and IEEE Hungary Section : journal of applied sciences. – Budapešt (Maďarsko) : Óbudai Egyetem. – ISSN 1785-8860. – ISSN (online) 2064-2687. – Roč. 21, č. 8 (2024), s. 169-188 [tlačená forma] [online]. – Nordic List: 1

V3_005: The role of Individual differences in learning / Tóth, Péter (Autor) (100%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [ŠO 7605]. – [článok]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: Acta Polytechnica Hungarica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : An international peer-reviewed scientific journal of Óbuda University, Hungarian Academy of Engineering and IEEE Hungary Section : journal of applied sciences. – Budapešt (Maďarsko) : Óbudai Egyetem. – ISSN 1785-8860. – ISSN (online) 2064-2687. – Roč. 11, č. 4 (2014), s. 183-197 [tlačená forma] [online]. – SJR: 0,29 ; CiteScore: 1,9 ; SNIP: 1,323

Výstup záznamov do roku 2021

ADM - Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS - spolu: 3

ADM_001: Development Level of Engineering Students' Inductive Thinking / Tóth, Péter (Autor) [UJSPFKPD] (34%) ; Horváth, Kinga (Autor) [UJSPFKPP] (33%) ; Kéri, Katalin (Autor) [UJSPFKPP] (33%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [článok]. – DOI 10.12700/APH.18.5.2021.5.8. – WOS CC ; SCO.

In: Acta Polytechnica Hungarica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : An international peer-reviewed scientific journal of Óbuda University, Hungarian Academy of Engineering and IEEE Hungary Section : journal of applied sciences. – Budapešt (Maďarsko) : Óbudai Egyetem. – ISSN 1785-8860. – ISSN (online) 2064-2687. – Roč. 18, č. 5 (2021), 107-129 [tlačená forma] [online]. – CiteScore: 4,8 ; IF: 1.711 ; SJR: 0,38 ; SNIP: 0,794 ; AIS: 0.143

2021, AIS - Engineering, multidisciplinary - Q42021, JIF - Engineering, multidisciplinary - Q32021, Scimago - Engineering (miscellaneous) - Q2, Multidisciplinary - Q2

ADM_002: Examination of Teacher Students ́ Inductive Thinking Ability / Tóth, Péter (Autor) [UJSPFKPD] (34%) ; Horváth, Kinga (Autor) [UJSPFKPP] (33%) ; Juhász, György (Autor) [UJSPFKCH] (33%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [článok]. – WOS CC.

In: Ad alta [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : journal of interdisciplinary research. – Hradec Králové (Česko) : Magnanimitas akademické sdružení. – ISSN 1804-7890. – ISSN (online) 2464-6733. – Roč. 10, č. 2 (2020), s. 138-145 [tlačená forma] [online]. – AIS: 0.021

2020, AIS - Multidisciplinary sciences - Q42020, JCI - Multidisciplinary sciences - Q3

ADM_003: Learning Strategies and Styles in Vocational Education / Tóth, Péter (Autor) (100%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [článok]. – [recenzované]. – SCO ; WOS CC.

In: Acta Polytechnica Hungarica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : An international peer-reviewed scientific journal of Óbuda University, Hungarian Academy of Engineering and IEEE Hungary Section : journal of applied sciences. – Budapešt (Maďarsko) : Óbudai Egyetem. – ISSN 1785-8860. – ISSN (online) 2064-2687. – Roč. 9, č. 3 (2012), s. 195-216 [tlačená forma] [online]. – SJR: 0,28 ; CiteScore: 1,8 ; SNIP: 0,924

ŠTATISTIKA ZÁZNAMOV: 15

Podľa kategórie EPC od roku 2022

Počet všetkých záznamov: 12

V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka: 7

V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu: 5

Podľa kategórie EPC do roku 2021

Počet všetkých záznamov: 3

ADM - Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS: 3

Podľa typu dokumentu

článok: 8

príspevok z podujatia: 7

Počet zahraničných vydaní: 15

Podľa oblasti výskumu

010 Pedagogické vedy: 15

Podľa študijného odboru

7605 učiteľstvo a pedagogické vedy: 6

Podľa podujatia

Počet všetkých konferenčných publikácií a príspevkov: 7

Z toho na zahraničných podujatiach: 7

Podľa projektov

Počet publikácií s naviazaným projektom: 3

Podľa databáz a citačných indexov (obsahuje čakateľov)

SCO SCOPUS: 13

WOS CC Web of Science Core Collection: 15

Podľa metrík

AIS: 4

CiteScore: 4

IF: 3

Nordic List: 2

SJR: 4

SNIP: 4

Podľa kvartilov

Počet záznamov s kvartilom AIS: 4

Z toho Q4: 4

Počet záznamov s kvartilom JCI: 3

Z toho Q3: 1

Z toho Q4: 2

Počet záznamov s kvartilom JCR: 3

Z toho Q3: 1

Z toho Q4: 2

Počet záznamov s kvartilom Scimago: 2

Z toho Q2: 1

Z toho Q3: 1

Podľa kategórie ohlasov

Počet publikácií s ohlasom: 8

Počet jedinečných ohlasov: 111

Počet ohlasov kategorizovaných podľa vyhlášky č. 397/2020: 111

Z toho bez autocitácií: 111

01 Citácia v publikácii registrovaná v citačných indexoch: 73

Z toho bez autocitácií: 73

02 Citácia v publikácii vrátane citácie v publikácii registrovanej v iných databázach okrem citačných indexov: 38

Z toho bez autocitácií: 38

Počet indexovaných ohlasov

CCC Current Content Connect: 2

SCO SCOPUS: 61

WOS CC Web of Science Core Collection: 55

Počet ohlasov podľa teritoriality

Počet domácich vydaní: 4

Počet zahraničných vydaní: 105

Počet bez krajiny vydania: 2


Od roku 2005 je členom Verejného orgánu Maďarskej akadémie vied
2009-2019 šéfredaktor vedeckého časopisu Acta Polytechnica Hungarica
V roku 2009 bol spolupredsedom konferencie Global Colloquium on Engineering Education organizovanej American Society for Engineering Education v Budapešti.
Od roku 2017 je spoluvedúcim výskumnej skupiny Ratio na Univerzite Jánosa Selyeho.
Od roku 2011 je školiteľom a od roku 2014 prednáša na Doktorandskej pedagogickej fakulte Univerzity Eötvösa Loránda.
V roku 2015 sa konal XV. Predseda Národnej konferencie o vzdelávaní
Od roku 2016 je predsedníčkou Katedry odbornej pedagogiky a odborného vzdelávania HERA (Maďarská asociácia pedagogických výskumníkov)
Od roku 2021 je členom Vedeckej rady Univerzity Jánosa Selyeho
Od roku 2020 je odborným pracovníkom programu Didaktika dejepisu a členom jeho komisie
Od roku 2021 bude spoločne zodpovedať za pedagogický zbor na Univerzite Jánosa Selyeho
Od roku 2020 je členom redakčnej rady Erudicio Educatio
Od roku 2019 je členom Vedeckého výboru Opus et Educatio
Vedúci dvoch projektov VEGA (pozri Výskumné projekty)
Prispieva k realizácii projektu H2020 (pozri časť Výskumné projekty)
Prispieva k realizácii projektu Erasmus+ (pozri Výskumné projekty)

 

Táto webová stránka používa súbory cookie na zlepšenie používateľskej skúsenosti a zabezpečenie svojho efektívneho fungovania. Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies.

  
spam vedelem