Hlavné menu UJS

PaedDr. Terézia Strédl, PhD.

PaedDr. Terézia Strédl, PhD.
Meno: PaedDr. Terézia Strédl, PhD.
Fakulta: Reformovaná teologická fakulta
Katedra: Katedra aplikovaných vied
Pracovné zaradenie: Docent
Kancelária: E 17
E-mail:
Telefón: +421 35 32 60 871
Zodpovedná osoba za profilový predmet študijného programu:
Misiologia, diakonia a sociálna starostlivosť (1. stupeň, denná forma)
Misiologia, diakonia a sociálna starostlivosť (2. stupeň, denná forma)

Vysokoškolské vzdelanie
Pedagogická fakulta Univerzity Komenského, Bratislava
špeciálna pedagogika
1970 - 1975
Filozofická fakulta Univerzity Komenského, Bratislava
školská psychológia
1988 - 1990
Rigorózne konanie
Pedagogická fakulta Univerzity Komenského, Bratislava
špeciálna pedagogika
- 1990
Doktorandské štúdium
PdF UK Bratislava
Špeciálna pedagogika
- 2010

Pracovné pozície
UJS, Pedagogická Fakulta
Vedúca katedry
2004 -
Centrum špeciálnopedagogického poradenstva Dunajská Streda
špeciálny pedagóg
2006 - 2014
Pedagogicko-psychologická poradňa Galanta
Terapeut, riaditeľka
1975 - 2005


Oblasť výskumu marginalizované skupiny. dobrovoľníctvo. inklúzia. citová inteligencia. MARGINALIZÁLT CSOPORTOK_MARGINALIZOVANĚ SKUPINY_MARGINALIZED GROUPS Többség és kisebbség együttélése. Väčšina a menšina a ich spolužitie. Majority and minority and their coexistence- projekt MS SR / 2020, Väčšina a menšina a ich spolužitie I., II., III., IV. - D073/2020/13, D047/2019/13 (2017, 2018, 2019) Projekt bol vypísaný Ministerstvom spravodlivosti SR a boli sme úspešnými riešiteľmi projektu štyri roky za sebou. Cieľom projektov bol implementovať ľudské práva a toleranciu v kruhu pedagógov a žiakov v školách s VJM ako i vo väčšinových SŠ. Súčasťou projektov bol workshop, krátkodobý tréning, voliteľný predmet pre študentov PF UJS i monografia riešiteľov. ÖNKÉNTESSÉG_DOBROVOĽNÍCTVO_VOLUNTEERING ERASMUS+ - medzinárodný projekt - 2022 - spoluriešiteľmi projektu boli VŠ v HU, R, SR. Cieľom projektu je dobrovoľníctvo a jeho systematická implementácia do vzdelávania vysokoškolákov pomáhajúcich profesií v teoreticckej i praktickej rovine (PF a FRC UJS). INKLÚZIÓ_INKLÚZIA_INCLUSION Horizont2020 No.: 101004653 “School-community partnership for reversing inequality and exclusion: Transformative practises of segregated schools” – 2020-24 ÉRZELMI INTELLIGENCIA_CITOVÁ INTELIGENCIA_EMOTIONAL INTELLIGENCE VEGA - Identita pedagógov škôl s VJM / 2019 - 2021: spoluriešiteľka projektu participuje v oblasti výskumu naratívnej identity u pedagógov škôl s VJM z pohľadu viacgeneračnej genézy.

Výskumné projekty


-

 

Többség és kisebbség együttélése. Väčšina a menšina a ich spolužitie. Majority and minority and their coexistence- projekt MS SR / 2020, Väčšina a menšina a ich spolužitie I., II., III., IV. - D073/2020/13, D047/2019/13 (2017, 2018, 2019)

ERASMUS+ - medzinárodný projekt - 2022 - spoluriešiteľmi projektu boli VŠ v HU, R, SR.

Horizont2020 No.: 101004653 “School-community partnership for reversing inequality and exclusion: Transformative practises of segregated schools” – 2020-24

VEGA - Identita pedagógov škôl s VJM / 2019 - 2021: spoluriešiteľka projektu participuje v oblasti výskumu naratívnej identity u pedagógov škôl s VJM z pohľadu viacgeneračnej genézy.



Prehľad publikačnej činnosti evidované v "repco.ujs.sk"

Stiahnuť



 

Táto webová stránka používa súbory cookie na zlepšenie používateľskej skúsenosti a zabezpečenie svojho efektívneho fungovania. Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies.

  
spam vedelem