Hlavné menu UJS

Kontakty na študijné oddelenia

Študijné oddelenia fakúlt môžu pomôcť v nasledovných prípadoch (v rámci AIS):

  • vyplnenie prihlášky (obsahová stránka)
  • problémy pri zápisoch predmetov
  • opakovane zapísané predmety
  • splnenie podmienok (pokračovanie v štúdií, štátne skúšky)
  • čo kde nájdeme (tlač, náhľad, ...)

Ekonomická fakulta
Budova EF UJS (Hradná ul. 21), 2. poschodie č.dv. 308
Spoločný email:

Študijní referenti:
Mgr. Andrea Tornóczi Nagy                        +421-35-3260 631          
Mgr. Erika Csomor                                      +421-35-3260 879          

Úradné hodiny a poskytované služby nájdete tu.

Pedagogická fakulta
Budova PF UJS (Bratislavská cesta 3322), 3. poschodie č.dv. 318
Spoločný email:

Študijní referenti:
Zsuzsanna Farkas                                            +421-35-3260 735          
Bc. Andrea Fábián                                            +421-35-3260 804           
Mgr. Lilla Bartalos                                             +421-35-3260 807           

Úradné hodiny a poskytované služby nájdete tu.

Reformovaná teologická fakulta
Budova EF UJS (Hradná ul. 21), 2. poschodie č.dv. 308
Spoločný email:

Študijná referentka:
Ing. Ilona Győrfy                                               +421-35-3260 456           

Úradné hodiny a poskytované služby nájdete tu.

Manažéri AIS

AKADÉMICKÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM -  AIS

Systém, ktorý využíva už šesťnásť slovenských vysokých škôl, slúži na elektronické spracovanie celej študijnej agendy. Informačný systém umožňuje minimalizovanie návštev študijného oddelenia, pretože väčšinu úkonov urobí študent, ale aj učiteľ, obrazne povedané, od notebooku z domu. Ďalšou výhodou je, že študent má detailné informácie o predmetoch, ktoré si má a ktoré si môže zapísať priamo v systéme, nebude teda musieť listovať v ročenke. Na druhej strane, učiteľ bude už v okamžiku zápisov vidieť, ktorí študenti si zapísali jeho predmet. Všetky priebežné a záverečné hodnotenia môže vložiť do systému, čo mu ušetrí prácu s vypisovaním výkazov o hodnotení predmetu. Taktiež je možnosť prihlásiť sa na rozvrhové akcie, a cez systém sa prebieha úplná administrácia záverečných prác, štátnych skúšok, poplatkov a ubytovania.

Poradíme Vám v nasledujúcich prípadoch: 

  • daný problém sa na základe príručiek a návodov nepodarilo vyriešiť (práca s niektorým modulom)
  • technický problém (prihlásenie, neotvorí sa stránka, vyskakovacie okná)
  • neúplný obsah (v menu chýba modul, ktorým chcete pracovať)
  • žiadosť o školenie
  • ďalšie problémy, súvisiace so systémom

Manažéri AIS a ich kontakt:

Rektorát (Elektrárenská cesta 2) – kancelária 19
Cez pracovné dni (Po-Pi): 8:00 – 16:00

Tamás Gróf:   +421-35-3260 652
     
Mgr. Szilvia Szász:   +421-35-3260 675
     
Ing. Eva Kováčová Kaczová:    +421-35-3260-634
    

 

FAQ

Všeobecné otázky

1. Nepodarilo sa prihlásiť do AIS (problémy s loginom alebo heslom)

Keď dostanete hlášku: Chybné prihlásenie používateľa / A felhasználó hibás bejelentkezése / Wrong user loginNapísali ste nesprávne heslo. Prosím, kontrolujte nastavenia klávesnice (zapnutie/vypnutie CapsLock, QWERTY/QWERTZ, NumLock...)

Keď dostanete hlášku: Neznámy login používateľa / Ismeretlen felhasználónév / Unknow useer loginNesprávne ste zadali login. Keď nie ste si istý Vašim loginom, kontaktujte manažéra AIS.

2. Mám problémy s webovým prehliadačom...

Oficiálne sú podporované nasledujúce prehliadače:
MS Internet Explorer ver. 8.5 (a vyššie)
Mozilla Firefox ver. 4 (a vyššie)
Google Chrome

Na AiS2 portáli (https://ais2.ujs.sk) je k dispozícii  Test prehliadača  (pod „Prihlásiť“), ktorý umožňuje kontrolu nastavení Vášho prehliadača, resp. popisuje postup pre odporúčané nastavenia (povolenie pop-up okien, povolenie Cookies a pod.). Ďalší návod o nastavení prehliadača nájdete v Príručkách a návodoch pod podom Pre všetkých používateľov.

3. Chýba mi položka Zápis, zápisné listy - študent

Študent má prerušené alebo ukončené štúdium, teda štúdium študenta je neplatné – ak to tak nie je, kontaktujte študijné oddelenie fakulty.

4. Chýba mi predmet, ktorý vyučujem (nemôžem administrovať) – vyučujúci

Nie ste zaevidovaný ako vyučujúci daného predmetu. Kontaktujte vedúceho katedry alebo asistentku katedry.

5. Ako môžem vytlačiť zoznam zapísaných predmetov?

Najjednoduchší spôsob je, keď otvoríte aktuálny zápisný list a cez ikonku   „Tlač dokumentov” vyhľadáte položku „Výkaz štúdia na … semester”. Ak nie je časový interval pre tlač výkazu povolený, dostanete o tom hlášku, ale môžete vytlačiť informatívny výkaz.

Zápis a zápis predmetov

1. Aký je rozdiel medzi možnosťami „Zápis predmetov, kredity” a „Elektronický zápis”?

Obe možnosti sú definované hraničným dátumom, časovým intervalom, teda nemožno hocikedy vytvoriť zápisný list, alebo elektronický zápis. Dátumový interval nastavuje fakulta. Všeobecne platí, že „Zápis predmetov” je skôr ako „Elektronický zápis”. Vytvoriť si zápisný list a zapísať si predmety na budúci rok je možné vtedy (cca. máj-jún), keď fakulty zostavia študijné plány na budúci akademický rok (ešte pred koncom letného semestra, skúškového obdobia). Toto ešte nie je elektronický zápis!

„Elektronický zápis” sa koná spravidla počas letných prázdnin (presný dátum určí ŠO), keď je potrebné kontrolovať a potvrdiť údaje, výsledky a vytlačiť dokumenty. Tu je ešte možné kontrolovať a doplniť zapísané predmety. Elektronický zápis nahrádza osobný zápis na študijnom oddelení, teda je povinný a dátumom ohraničený.

2. Prečo neviem vytvoriť zápisný list na budúci akademický rok?

Vytvoriť zápisný list môžete iba v určenom dátumovom intervale. Dostanete hlášku: „Dátum pre zaevidovanie zápisného listu nie je v povolenom časovom intervale.” V ľavom menu „Dátumové intervaly” si môžete pozrieť, kedy je umožnené vytvoriť zápisný list: položka Predzápis.

3. Čo znamená, ak je predmet zobrazený modrou farbou, iný čiernou alebo sivou farbou v zápisnom liste?

Modrou farbou sú zobrazené tie predmety, v prípade ktorých nie ste prihlásený na rozvrh v celom rozsahu.
Čiernou farbou sú zobrazené predmety, na ktoré ste prihlásený aj na rozvrh v celom rozsahu.
Sivou farbou sú zobrazené neplatné predmety, ktoré vyškrtlo študijné oddelenie.

4. Čo znamená, ak je v zozname pridávaných predmetov niektorý z nich zobrazený červenou farbou?

Predmet je neaktuálny, v danom akademickom roku sa nedá zapísať. Ak neaktuálny predmet predsa potrebujete zapísať (nie len chcete), kontaktujte študijné oddelenie fakulty.

5. V budúcom ak. roku budem študentom 1. ročníka na magisterskom stupni. Ako  mám vytvoriť zápisný list?

K aktuálnemu štúdiu NEVYTVÁRAJTE zápisný list. Mgr. štúdium je samostatné štúdium so samostatným prijímacím konaním. Študijné oddelenie Vám vytvorí ďalšie štúdium II. stupňa, ak ste boli úspešní v prijímacom konaní (ak Vám vytvoria aj zápisný list, tam budete mať možnosť zapísať si predmety) 

Skúšky, hodnotenia

1. Prečo sa neviem prihlásiť na termín hodnotenia? (riadny termín, nie opravný)

Môže to mať rôzne príčiny:

a) nachádzate sa mimo intervalu prihlásenia sa na termín hodnotenia. Dátum prihlasovania si môžete pozrieť kliknutím na  „info” ikonku.
b) na dátum hodnotenia je už prihlásený maximálny počet študentov. Detailné informácie o termíne si môžete pozrieť kliknutím na   „info” ikonku.
c) ste prihlásený na iný termín hodnotenia z toho istého predmetu.

2. Neviem sa prihlásiť na opravný termín z predmetu, kde na predošlý termín nemám zaevidované hodnotenie.

Ak ste boli prihlásený na niektorý termín hodnotenia predmetu, neviete sa prihlásiť na druhý termín hodnotenia, kým vyučujúci nezaeviduje k predošlému termínu hodnotenie. Kontaktujte vyučujúceho (resp. hodnotiaceho) predmetu.

3. Neviem sa prihlásiť na opravný termín z predmetu napriek tomu, že predošlé hodnotenie mám zaevidované (FX)

Ak ste boli prihlásený na predošlý termín hodnotenia predmetu, ale vyučujúci zaevidoval hodnotenie buď bez termínu, alebo k inému termínu, systém to vyhodnotí, akoby ste nedostali žiadne hodnotenie k predošlému termínu. Preto nie je možné prihlásiť sa na druhý termín. Kontaktujte vyučujúceho (resp. hodnotiaceho) predmetu.

4. Neviem sa prihlásiť na opravný termín z predmetu, kde predošlé hodnotenie mám lepšie ako FX.

Ak z predmetu máte konečné hodnotenie (A-E) a vy sa chcete prihlásiť na opravný termín, vyučujúci Vám to môže povoliť pri zaevidovaní pôvodného hodnotenia. Kontaktujte vyučujúceho (resp. hodnotiaceho) predmetu.

Upozornenie: Aj v takomto prípade bude posledné hodnotenie započítané do priemeru, aj vtedy, ak je horšie, ako pôvodné hodnotenie.

Príručky a návody

Príručky a návody ponúkajú pomoc pri používaní jednotlivých modulov AIS pre rôzne typy používateľov. Dokumenty sa otvárajú vo formáte pdf. O poskytnutie ďalšej podpory môžete požiadať osobne, telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu kliknutím na položku "Manažéri AIS".

Pre uchádzačov

Pre študentov

Pre vyučujúcich

  • Priebežné hodnotenie v AIS
  • Vypisovanie termínov hodnotenia
  • Evidencia hodnotenia študentov
  • Záverečné práce
  • Hodnotenie štátnicových skúšok
  • Doktorandské štúdium
  • Elektronická nástenka
  • Rezervácia miestnosti

Pre všetkých používateľov

Horizon 2020 Call: H2020-SC6-TRANSFORMATIONS-2018-2019-2020

Horizon 2020 Call: H2020-SC6-TRANSFORMATIONS-2018-2019-2020
(SOCIOECONOMIC AND CULTURAL TRANSFORMATIONS IN THE CONTEXT OF THE FOURTH INDUSTRIAL REVOLUTION)
 
Téma: TRANSFORMATIONS-22-2020 Druh akcie: CSA
 
Číslo: 101004653
 
Skratka: Inclusion4Schools

Školské - komunitné partnerstvo na zvrátenie nerovnosti a vylúčenia: transformačné postupy segregovaných škôl

Súhrn

Hlavným motívom tohto programu je predovšetkým vzdelávanie, navrhované opatrenia sú namierené proti múrom symbolizujúcim (pomyslené, symbolické i skutočné) vylúčenie zo spoločnosti, ktorých cieľom je rozdelenie detí (podľa tried, etnickej príslušnosti, pohlavia, atď.), zároveň rozdeľujúc a odcudzujúc od seba miestne komunity, do ktorých tieto deti patria a tým pádom aktívne (a opätovne) produkujúc nerovnomernosť a rozdiely. Cieľom projektu je, aby v rozpore so znovuprodukovanými mocenskými nástrojmi vylúčenia zo spoločnosti, kultúrou mlčania a nespravodlivými štruktúrami, prostredníctvom vzdelávania pomáhal a podporoval pedagogické nástroje akceptácie, kultúru dialógu a premenu nespravodlivých štruktúr. Paralelne s výskumom a inováciami sú prvoradé ciele navrhovaných opatrení nasledujúce: (1) komunitné školy (zohrávajúce dôležitú úlohu pri budovaní a udržiavaní súdržných miestnych komunít), podpora a koordinácia praktických komunít týchto škôl, (2) iniciovaním a koordináciou konvergencie a synergie miestnych, regionálnych a transnacionálnych komunít vytvoriť priestor na zdieľanie (vedomostí, praxe, solidarity) medzi takýmito komunitami. Projekt pravdepodobne pomôže iným európskym iniciatívam a zásahom, ktoré majú za cieľ zvrátiť nerovnomernosť a disproporcie. Uplatnením misijného prístupu zameraného na efektivitu práce a na konkrétne výzvy, koordináciou spolupráce medzi účastníkmi, t. j. pedagógmi, výskumníkmi, miestnymi komunitami a inými organizáciami (napr. rozhodujúci politici) za súčasného stupňovania synergií v záujme vytvorenia odbornopolitických a rozvojových sietí a napomáhania politickej akceptácii projektu.

Ciele

Cieľom projektu preskúmať súčasný stav a konať proti segregácii vo vzdelávaní a proti systémovému a opätovnému vytváraniu nerovností v kontexte znevýhodnených žiakov a komunít.

Konkrétne ciele sú:

  • využívať efektívne postupy v oblasti pedagogického výskumu na zvrátenie nerovností vo vzdelávaní;
  • analyzovať a hodnotiť školské postupy, ktoré sú podložené výskumom založeným na dôkazoch;
  • zlepšiť prístup k poznatkom a údajom o územnom/regionálnom vylúčení zo vzdelávania;
  • koordinovať a podporovať interdisciplinárnu a medziodvetvovú spoluprácu s cieľom zvýšiť účinnosť politiky EÚ v oblasti sociálneho začlenenia;
  • zlepšiť sieťovú aktivitu medzi zúčastnenými stranami diskurzu o nerovnosti (mestské úrady, rómske organizácie, hnutia za občianske práva, centralizované štátne subjekty a miestne orgány, inštitúcie sociálneho zabezpečenia, systémy verejného zdravia a sociálnej starostlivosti, cirkvi, akademické združenia, výskumné ústavy, komunitné médiá, atď.);
  • podporovať miestne komunity (správcov a klientov škôl, miestne organizácie, podnikateľov, atď.) pri vytváraní platformy na diskusiu o ich miestnych problémoch;
  • podporovať šírenie a preberanie politík transformačných postupov v segregovaných zariadeniach, ktoré prispievajú k spolupráci a partnerstvu medzi školami a komunitami.
  • rozvíjať nástroje na podporu budovania sietí a zdieľania skúseností škôl s pedagogickými programami zameranými na komunitu na národnej a medzinárodnej úrovni;
  • podporovať a uľahčovať transformáciu pedagogických postupov a stimulovať zmeny v porozumení komunít s cieľom zvýšiť súdržnosť, spoluprácu a rozvoj kompetencií;
  • definovať a ustanoviť techniky a stratégie pre udržateľnosť transformačných postupov a vytvoriť sieť s podporovanými RIA projektmi, aby sa zabezpečil celkový dlhodobý dopad projektu.

Participanti

  1 (Koordinátor)

  John Wesley Theological College

  Maďarsko

  2

  Regional Centre for Information and Scientific Development

  Maďarsko

  3

  C.E.G.A. Foundation

  Bulharsko

  4

  Universita J. Selyeho

  Slovensko

  5

  Oltalom Charity Society

  Maďarsko

  6

  Albanian National Orphans Association

  Albánsko

Ďalšie informácie môžete vyžiadať od:

Dr. habil. PaedDr. Melinda Nagy, PhD.

https://inclusion4schools.eu/sk/

https://www.facebook.com/inclusionforschoolsslovakia

Táto webová stránka používa súbory cookie na zlepšenie používateľskej skúsenosti a zabezpečenie svojho efektívneho fungovania. Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies.

  
spam vedelem