ujs logo ujs logo ujs logoujs logo

prof. Péter Tóth, PhD.
Name: prof. Péter Tóth, PhD.
Faculty: Faculty of Education
Department: Department of Education
Position: Professor
Office: T205
E-mail:
Phone +421 35 32 60 677
Person responsible for the study programme:
Didactics of history (3. degree, full-time and external form)
Person responsible for the profile subjects of the study programme:
Common social-scientific, pedagogical and psychological basis of teaching (1. and 2. degree, full-time form)

University studies
Budapest University of Technology, Faculty of Mechanical Engineering
Mechanical Engineer
1987 - 1991
Banki Donat Polytechnic
Teacher of Engineering (Mechanical Engineering)
1980 - 1984
PhD. study
Eötvös Loránd University, Faculty of Education and Psychology
Educational research
2000 - 2005
Habilitation
Eötvös Loránd University, Faculty of Education and Psychology
Educational sciences
2012
Inauguration for professor
Obuda University, Budapest
Educational science
2016

Employment
J. Selye University
professor
2017 -
Obuda University
professor
1994 - 2019


Research area Problem-based learning; Learning strategies, learning style; Measurement and development of visual skills; Methods of qualification of electronic study materials; Minority pedagogical research; Educational history research (vocational education and training, teaching real subjects in Lutheran grammar schools)

Research projects Research and content innovation for secondary schools in science and mathematics education
1/0663/19
VEGA
2019 - 2021

The status, identity and education of minorities. Strategies of social self-realization of the Hungarian minority in Slovakia
1/0117/19
VEGA
2019 - 2021

Mentor Training
K201 2020-1-SK01-KA201-078250
ERASMUS
2020 -

School-community Partnership for Reversing Inequality and Exclusion: Transformative Practices of Segregated Schools
101004653
Horizont 2020
2021 -

SLOV2LIN
06R02-20-V01-00001
Minisztérium
2024 - 2026

OKTÁV
KA220
Erasmus+
2024 - 2026



Publications listed in the CREPČ2 central database

Download
Skupina V - Vedecký výstup publikačnej činnosti (V1, V2, V3)

Počet výstupov: 62

V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok (13)

V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka (28)

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu (21)

Skupina O - Odborný výstup publikačnej činnosti (O1, O2, O3)

Počet výstupov: 13

O1 Odborný výstup publikačnej činnosti ako celok (3)

O2 Odborný výstup publikačnej činnosti ako časť knižnej publikácie alebo zborníka (3)

O3 Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu (7)

Skupina P - Pedagogický výstup publikačnej činnosti (P1, P2)

Počet výstupov: 8

P1 Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok (7)

P2 Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako časť učebnice alebo skripta (1)

Skupina U - Umelecký výstup publikačnej činnosti (U1, U2, U3)

Počet výstupov: 0

Skupina D - Dokument práv duševného vlastníctva (D1)

Počet výstupov: 0

Skupina I - Iný výstup publikačnej činnosti (I1, I2, I3)

Počet výstupov: 0

Skupina A1 - Knižné publikácie charakteru vedeckej monografie (AAA, AAB, ABA, ABB, ABC, ABD)

Počet výstupov: 0

Skupina A2 - Ostatné knižné publikácie (ACA, ACB, BAA, BAB, BCB, BCI, CAA, CAB, EAI, EAJ, FAI)

Počet výstupov: 15

BAA Odborné knižné publikácie vydané v zahraničných vydavateľstvách (1)

BAB Odborné knižné publikácie vydané v domácich vydavateľstvách (1)

BCB Učebnice pre stredné a základné školy (1)

BCI Skriptá a učebné texty (3)

FAI Zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky, atlasy...) (9)

Skupina B - Publikácie v karentovaných časopisoch alebo registrované vo WoS a Scopus (ADC, ADD, BDC, BDD, CDC, CDD, ADM, ADN, BDM, BDN)

Počet výstupov: 3

ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS (3)

Skupina P - Patenty (AGJ)

Počet výstupov: 0

Skupina D - Ostatné sledované publikácie (ACC, ACD, ADE, ADF, AEC, AED, AEG, AEH, AFA, AFB, AFC, AFD, AFE, AFF, AFG, AFH, AEM, AEN, BBA, BBB, BCK, BDA, BDB, BDE, BDF, BEE, BEF, BFA, BFB, CBA, CBB, CDE, CDF)

Počet výstupov: 34

ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch (1)

AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách (8)

AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách (1)

AFA Publikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách (2)

AFB Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách (1)

AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách (12)

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách (5)

AFG Abstrakty príspevkov zo zahraničných vedeckých konferencií (4)

Skupina O - Iné, nesledované publikácie (AFK, AFL, AGI, CAI, CAJ, CEC, CED, CGC, CGD, CIA, CIB, CJA, CJB, CKA, CKB, DAI, EDI, EDJ, GAI, GHG, GII)

Počet výstupov: 0

Ostatné - mimo kategórií MŠSR

Počet výstupov: 0

Počet výstupov spolu: 135

ŠTATISTIKA OHLASOV: 187

Štatistika ohlasov s kategóriou podľa Vyhlášky č. 397/2020 Z. z: počet ohlasov: 184

Citácia v publikácii vrátane citácie v publikácii registrovanej v iných databázach okrem citačných indexov: počet ohlasov: 103

Recenzia a umelecká kritika v publikácii: počet ohlasov: 4

Citácia v publikácii registrovaná v citačných indexoch: počet ohlasov: 77

Štatistika ohlasov s kategóriou podľa Vyhlášky č. 456/2012 Z. z: počet ohlasov: 3

Citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science a v databáze SCOPUS: počet ohlasov: 2

Recenzie v domácich publikáciách: počet ohlasov: 1



tothp

Podmienky vyhľadávania: (Osoba: 90070 | Tóth, Péter (1960-), UJSPFKPD, 01.02.2017-), (Databáza indexujúca publikáciu: (Databáza indexujúca publikáciu: (17 | Web of Science Core Collection, WOS CC Alebo 33 | Current Content Connect, CCC)))

Zoradenie výstupu: Kategória

Formát výstupu: ISBD CREPČ

Vytvorené zo systému CREPČ dňa 2.4.2025 14:00:24

___________________________________________________________________________________

Výstup záznamov od roku 2022

V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - spolu: 7

V2_001: Adaptive Online Learning Environment and Web Usage Mining / Tóth, Péter (Autor) (100%) ; International Symposium on Applied Computational Intelligence and Informatics, 8 [23.05.2013-25.05.2013, Timisoara, Rumunsko]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: SACI 2013 : IEEE 8th International Symposium on Applied Computational Intelligence and Informatics / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – 1 vyd. – Piscataway (USA) : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2013. – ISBN 978-1-4673-6400-3, s. 61-66

V2_002: Examination of Learning Activities by Web Mining Methods / Rudas, Imre J. (Autor) (50%) ; Tóth, Péter (Autor) (50%) ; International Conference on Education and Educational Technology, 9 [04.10.2006-06.10.2006, Iwate, Japonsko]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: Selected Topics in Education and Educational Technology / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Athén (Grécko) : WSEAS Press, 2010. – ISBN 978-960-474-232-5, s. 31-36

V2_003: New Possibilities for Adaptive Online Learning in Engineering Education / Tóth, Péter (Autor) (100%) ; International Conference on Industrial Engineering and Operations Management, 5 [03.03.2015-05.03.2015, Dubai, Spojené arabské emiráty]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: 2015 INTERNATIONAL CONFERENCE ON INDUSTRIAL ENGINEERING AND OPERATIONS MANAGEMENT (IEOM) / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Piscataway (USA) : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2015. – ISBN (online) 978-1-4799-6065-1, s. [1-5]

V2_004: Online Learning, Web Mining and Quality Assurance / Rudas, Imre J. (Autor) (50%) ; Tóth, Péter (Autor) (50%) ; World Engineering Education Forum [04.12.2014-06.12.2014, Dubai, Spojené arabské emiráty]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: 2014 INTERNATIONAL CONFERENCE ON INTERACTIVE COLLABORATIVE LEARNING (ICL) / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Piscataway (USA) : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2014. – ISBN (online) 978-1-4799-4437-8, s. 1051-1057

V2_005: Self-regulated learning and learning style - A longitudinal research in the area of vocational education / Tóth, Péter (Autor) (100%) ; ICL 2015 [20.09.2015-24.09.2015, Florencia, Taliansko]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: Proceedings of 2015 International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL) [textový dokument (print)] : Interactive Collaborative Learning (ICL 2015) / Auer, Michael [Zostavovateľ, editor]. – 1 vyd. – New York (USA) : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2015. – ISBN 978-1-4799-8706-1. – ISBN 978-1-4799-8707-8, s. 844-853

V2_006: Teaching of thinking - Art of teaching / Tóth, Péter (Autor) (100%) ; International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training, 5 [31.05.2004-02.06.2004, Istanbul, Turecko]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [príspevok z podujatia]. – [recenzované]. – DOI 10.1109/ITHET.2004.1358247. – WOS CC ; SCO.

In: 5th International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training [elektronický dokument] / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Piscataway (USA) : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2004. – ISBN 0-7803-8596-9, s. 627-631 [online]

V2_007: The Attitude of Engineering Students Towards Robotization / Kanczné Nagy, Katalin (Autor) [UJSPFKPP] (50%) ; Tóth, Péter (Autor) [UJSPFKPD] (50%) ; International Conference on Interactive Collaborative Learning, 26 [26.09.2023-29.09.2023, Madrid, Španielsko]. – [angličtina]. – [OV 010]. – [ŠO 7605]. – [príspevok z podujatia]. – DOI 10.1007/978-3-031-53382-2_3. – SCO ; WOS CC.

In: Towards a hybrid, flexible and socially engaged higher education [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : Proceedings of the 26th international conference on interactive collaborative learning (ICL2023), volume 4 / Auer, Michael [Zostavovateľ, editor] ; Cukierman, Uriel R. [Zostavovateľ, editor] ; Vidal, Eduardo Vendrell [Zostavovateľ, editor] ; Caro, Edmundo Tovar [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Cham (Švajčiarsko) : Springer Nature, 2024. – (Lecture notes in networks and systems, ISSN 2367-3370, ISSN 2367-3389 ; 911, Nordic List: 1). – ISBN 978-3-031-53381-5. – ISBN (online) 978-3-031-53382-2, s. 22-34 [tlačená forma] [online]

V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu - spolu: 5

V3_001: Applying web-mining methods for analysis of student behaviour in VLE Courses / Izsó, Lajos (Autor) (50%) ; Tóth, Péter (Autor) (50%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [ŠO 7605]. – [článok]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: Acta Polytechnica Hungarica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : An international peer-reviewed scientific journal of Óbuda University, Hungarian Academy of Engineering and IEEE Hungary Section : journal of applied sciences. – Budapešt (Maďarsko) : Óbudai Egyetem. – ISSN 1785-8860. – ISSN (online) 2064-2687. – Roč. 5, č. 4 (2008), s. 79-92 [tlačená forma] [online]

V3_002: Exploring the Narrative Identity of Hungarian Teachers in Slovakia / Baka, Patrik (Autor) [UJSPFKMJ] (30%) ; Strédl, Terézia (Autor) [UJSRTFKAV] (20%) ; Horváth, Kinga (Autor) [UJSPFKPP] (10%) ; Huszár, Zsuzsanna (Autor) (10%) ; Nagy, Melinda (Autor) [UJSPFKBIO] (10%) ; Tóth, Péter (Autor) [UJSPFKPD] (10%) ; Németh, András (Autor) [UJSPFKPP] (10%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [ŠO 7605]. – [článok]. – [recenzované]. – DOI 10.53656/ped2023-9.3. – WOS CC.

In: Pedagogika-Pedagogy [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Sofia (Bulharsko) : "Az-buki" National Publishing House. – ISSN 0861-3982. – ISSN (online) 1314-8540. – Roč. 95, č. 9 (2023), s. 1167-1184 [tlačená forma] [online]. – AIS: 0.102 ; IF: 0.4

2023, AIS - Education & educational research - Q42023, JCI - Education & educational research - Q42023, JIF - Education & educational research - Q4

V3_003: Pedagogue students` opinions on ideal teacher interaction / Tóth, Péter (Autor) [UJSPFKPD] (50%) ; Horváth, Kinga (Autor) [UJSPFKPP] (50%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [ŠO 7605]. – [článok]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: Információs Társadalom [textový dokument (print)] : szaktudományos folyóirat. – Budapešť (Maďarsko) : Infonia Alapítvány. – ISSN 1587-8694. – ISSN (online) 2063-4552. – Roč. 22, č. 2 (2022), s. 72-92 [tlačená forma]. – AIS: 0.057 ; CiteScore: 0,7 ; IF: 0.3 ; SJR: 0,202 ; SNIP: 0,166

2022, AIS - Information science & library science - Q42022, JCI - Information science & library science - Q42022, JIF - Information science & library science - Q42022, Scimago - Communication - Q3

V3_004: The Development of Engineering Students' Analogical Reasoning / Pogátsnik, Mónika (Autor) (33%) ; Tóth, Péter (Autor) [UJSPFKPD] (34%) ; Horváth, Kinga (Autor) [UJSPFKPP] (33%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [ŠO 7605]. – [článok]. – [recenzované]. – DOI 10.12700/APH.21.8.2024.8.9. – SCO ; WOS CC.

In: Acta Polytechnica Hungarica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : An international peer-reviewed scientific journal of Óbuda University, Hungarian Academy of Engineering and IEEE Hungary Section : journal of applied sciences. – Budapešt (Maďarsko) : Óbudai Egyetem. – ISSN 1785-8860. – ISSN (online) 2064-2687. – Roč. 21, č. 8 (2024), s. 169-188 [tlačená forma] [online]. – Nordic List: 1

V3_005: The role of Individual differences in learning / Tóth, Péter (Autor) (100%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [ŠO 7605]. – [článok]. – [recenzované]. – WOS CC ; SCO.

In: Acta Polytechnica Hungarica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : An international peer-reviewed scientific journal of Óbuda University, Hungarian Academy of Engineering and IEEE Hungary Section : journal of applied sciences. – Budapešt (Maďarsko) : Óbudai Egyetem. – ISSN 1785-8860. – ISSN (online) 2064-2687. – Roč. 11, č. 4 (2014), s. 183-197 [tlačená forma] [online]. – SJR: 0,29 ; CiteScore: 1,9 ; SNIP: 1,323

Výstup záznamov do roku 2021

ADM - Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS - spolu: 3

ADM_001: Development Level of Engineering Students' Inductive Thinking / Tóth, Péter (Autor) [UJSPFKPD] (34%) ; Horváth, Kinga (Autor) [UJSPFKPP] (33%) ; Kéri, Katalin (Autor) [UJSPFKPP] (33%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [článok]. – DOI 10.12700/APH.18.5.2021.5.8. – WOS CC ; SCO.

In: Acta Polytechnica Hungarica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : An international peer-reviewed scientific journal of Óbuda University, Hungarian Academy of Engineering and IEEE Hungary Section : journal of applied sciences. – Budapešt (Maďarsko) : Óbudai Egyetem. – ISSN 1785-8860. – ISSN (online) 2064-2687. – Roč. 18, č. 5 (2021), 107-129 [tlačená forma] [online]. – CiteScore: 4,8 ; IF: 1.711 ; SJR: 0,38 ; SNIP: 0,794 ; AIS: 0.143

2021, AIS - Engineering, multidisciplinary - Q42021, JIF - Engineering, multidisciplinary - Q32021, Scimago - Engineering (miscellaneous) - Q2, Multidisciplinary - Q2

ADM_002: Examination of Teacher Students ́ Inductive Thinking Ability / Tóth, Péter (Autor) [UJSPFKPD] (34%) ; Horváth, Kinga (Autor) [UJSPFKPP] (33%) ; Juhász, György (Autor) [UJSPFKCH] (33%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [článok]. – WOS CC.

In: Ad alta [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : journal of interdisciplinary research. – Hradec Králové (Česko) : Magnanimitas akademické sdružení. – ISSN 1804-7890. – ISSN (online) 2464-6733. – Roč. 10, č. 2 (2020), s. 138-145 [tlačená forma] [online]. – AIS: 0.021

2020, AIS - Multidisciplinary sciences - Q42020, JCI - Multidisciplinary sciences - Q3

ADM_003: Learning Strategies and Styles in Vocational Education / Tóth, Péter (Autor) (100%). – [angličtina]. – [OV 010]. – [článok]. – [recenzované]. – SCO ; WOS CC.

In: Acta Polytechnica Hungarica [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : An international peer-reviewed scientific journal of Óbuda University, Hungarian Academy of Engineering and IEEE Hungary Section : journal of applied sciences. – Budapešt (Maďarsko) : Óbudai Egyetem. – ISSN 1785-8860. – ISSN (online) 2064-2687. – Roč. 9, č. 3 (2012), s. 195-216 [tlačená forma] [online]. – SJR: 0,28 ; CiteScore: 1,8 ; SNIP: 0,924

ŠTATISTIKA ZÁZNAMOV: 15

Podľa kategórie EPC od roku 2022

Počet všetkých záznamov: 12

V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka: 7

V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu: 5

Podľa kategórie EPC do roku 2021

Počet všetkých záznamov: 3

ADM - Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS: 3

Podľa typu dokumentu

článok: 8

príspevok z podujatia: 7

Počet zahraničných vydaní: 15

Podľa oblasti výskumu

010 Pedagogické vedy: 15

Podľa študijného odboru

7605 učiteľstvo a pedagogické vedy: 6

Podľa podujatia

Počet všetkých konferenčných publikácií a príspevkov: 7

Z toho na zahraničných podujatiach: 7

Podľa projektov

Počet publikácií s naviazaným projektom: 3

Podľa databáz a citačných indexov (obsahuje čakateľov)

SCO SCOPUS: 13

WOS CC Web of Science Core Collection: 15

Podľa metrík

AIS: 4

CiteScore: 4

IF: 3

Nordic List: 2

SJR: 4

SNIP: 4

Podľa kvartilov

Počet záznamov s kvartilom AIS: 4

Z toho Q4: 4

Počet záznamov s kvartilom JCI: 3

Z toho Q3: 1

Z toho Q4: 2

Počet záznamov s kvartilom JCR: 3

Z toho Q3: 1

Z toho Q4: 2

Počet záznamov s kvartilom Scimago: 2

Z toho Q2: 1

Z toho Q3: 1

Podľa kategórie ohlasov

Počet publikácií s ohlasom: 8

Počet jedinečných ohlasov: 111

Počet ohlasov kategorizovaných podľa vyhlášky č. 397/2020: 111

Z toho bez autocitácií: 111

01 Citácia v publikácii registrovaná v citačných indexoch: 73

Z toho bez autocitácií: 73

02 Citácia v publikácii vrátane citácie v publikácii registrovanej v iných databázach okrem citačných indexov: 38

Z toho bez autocitácií: 38

Počet indexovaných ohlasov

CCC Current Content Connect: 2

SCO SCOPUS: 61

WOS CC Web of Science Core Collection: 55

Počet ohlasov podľa teritoriality

Počet domácich vydaní: 4

Počet zahraničných vydaní: 105

Počet bez krajiny vydania: 2


2009-2019, Editor-in-Chief of the impact factor scientific journal Acta Polytechnica Hungarica
In 2009, he co-chaired the Global Colloquium on Engineering Education Conference organized by the American Society for Engineering Education in Budapest
Since 2017, he has been a co-leader of the Ratio research group at János Selye University
He has been a supervisor since 2011 and a lecturer at the Doctoral School of Education at Eötvös Loránd University since 2014
In 2015, president of the 15th National Conference on Education
Since 2016, President of the Vocational Pedagogy and Vocational Teacher Training Section of HERA (Hungarian Association of Educational Researchers)
From 2021 he is a member of the Scientific Council of János Selye University
From 2020, he will be the head of the History Didactics program and a member of its commission
From 2021, he will be responsible for the teaching staff at János Selye University on a joint basis
He has been a member of the editorial board of Erudicio Educatio since 2020
From 2019 he is a member of the Scientific Committee of Opus et Educatio
Leader & contributor of two VEGA projects (see Research Projects)
Contributes to the implementation of an H2020 project (see Research Projects section)
Contributes to the implementation of an Erasmus + project (see Research Projects)

 

To help provide better efficiency and user experience, we use cookies. By clicking or navigating the site, you agree to allow our collection and use of cookies.

  
spam vedelem