ujs logo ujs logo ujs logoujs logo

PaedDr. Terézia Strédl, PhD.

PaedDr. Terézia Strédl, PhD.
Name: PaedDr. Terézia Strédl, PhD.
Faculty: Reformed Theological Faculty
Department: Department of Applied Sciences
Position: Associate Professor
Office: E 17
E-mail:
Phone +421 35 32 60 871
Person responsible for the profile subjects of the study programme:
Missiology, Diakonia and Social Care (1st degree, full-time form)
Missiology, Diakonia and Social Care (2. degree, full-time form)

University studies
PdF UK Bratislava
heilpedagogic
1970 - 1975
FF UK Bratislava
schoolpsychology
1988 - 1990
Examina rigorosa
PdF UK Bratislava
- 1990
PhD. study
- 2010

Employment
2004 -
2006 - 2014
1975 - 2005


Research area marginalized groups. volunteering. inclusion. emotional intelligence.   MARGINALIZÁLT CSOPORTOK_MARGINALIZOVANĚ SKUPINY_MARGINALIZED GROUPS Többség és kisebbség együttélése. Väčšina a menšina a ich spolužitie. Majority and minority and their coexistence. - projekt MS SR / 2020, Väčšina a menšina a ich spolužitie I., II., III., IV. - D073/2020/13, D047/2019/13 (2017, 2018, 2019) Projekt bol vypísaný Ministerstvom spravodlivosti SR a boli sme úspešnými riešiteľmi projektu štyri roky za sebou. Cieľom projektov bol implementovať ľudské práva a toleranciu v kruhu pedagógov a žiakov v školách s VJM ako i vo väčšinových SŠ. Súčasťou projektov bol workshop, krátkodobý tréning, voliteľný predmet pre študentov PF UJS i monografia riešiteľov. ÖNKÉNTESSÉG_DOBROVOĽNÍCTVO_VOLUNTEERING ERASMUS+ - medzinárodný projekt - 2022 - spoluriešiteľmi projektu boli VŠ v HU, R, SR. Cieľom projektu je dobrovoľníctvo a jeho systematická implementácia do vzdelávania vysokoškolákov pomáhajúcich profesií v teoreticckej i praktickej rovine (PF a FRC UJS). INKLÚZIÓ_INKLÚZIA_INCLUSION Horizont2020 No.: 101004653 “School-community partnership for reversing inequality and exclusion: Transformative practises of segregated schools” – 2020-24 ÉRZELMI INTELLIGENCIA_CITOVÁ INTELIGENCIA_EMOTIONAL INTELLIGENCE VEGA - Identita pedagógov škôl s VJM / 2019 - 2021: spoluriešiteľka projektu participuje v oblasti výskumu naratívnej identity u pedagógov škôl s VJM z pohľadu viacgeneračnej genézy.  

Research projects


-

 

Többség és kisebbség együttélése. Väčšina a menšina a ich spolužitie. Majority and minority and their coexistence- projekt MS SR / 2020, Väčšina a menšina a ich spolužitie I., II., III., IV. - D073/2020/13, D047/2019/13 (2017, 2018, 2019)

ERASMUS+ - medzinárodný projekt - 2022 - spoluriešiteľmi projektu boli VŠ v HU, R, SR.

Horizont2020 No.: 101004653 “School-community partnership for reversing inequality and exclusion: Transformative practises of segregated schools” – 2020-24

VEGA - Identita pedagógov škôl s VJM / 2019 - 2021: spoluriešiteľka projektu participuje v oblasti výskumu naratívnej identity u pedagógov škôl s VJM z pohľadu viacgeneračnej genézy.




 

To help provide better efficiency and user experience, we use cookies. By clicking or navigating the site, you agree to allow our collection and use of cookies.

  
spam vedelem